کد خبر: ۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
بر اثر برخورد یک دستگاه خاور با پیکان و آردی در جاده‌ی مراغه و هشترود، 2 نفر جان باختند و 3 نفر راهی بیمارستان شدند.
«حبیب حسین‌قلی‌زاده»، مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: این حادثه در ساعت 7:40 صبح امروز به اتاق فرمان 115 استان گزارش شد و طی آن آمبولانس‌های خراجو و مراغه به محل اعزام و 3 مصدوم سانحه را به بیمارستان مراغه منتقل کردند.

وی هم‌چنین از برخورد یک دستگاه پیکان وانت و پراید در کیلومتر 2 محور شرفخانه خبر داد و گفت: در این حادثه نیز با اعزام تکنسین‌های پایگاه‌های «تسوج»، «شبستر» و «هلال احمر»، سه مصدوم سانحه به بیمارستان شبستر منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با ابراز تاسف از این‌که اکثریت تصادف‌ها در نزدیکی شهرها و 30 کیلومتری شهرها به هر علت اعم از خواب‌آلودگی راننده و یا عجله برای رسیدن، به وقوع می‌پیوندد از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکنند و در صورت خستگی در نخستین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

حسین‌قلی‌زاده از رانندگان خواست، وقتی بر سر صحنه تصادف حاضر می‌شوند و مصدوم در ناحیه کمر و یا گردن اظهار ناراحتی می‌کند، با توجه به این‌که احتمال ضایعه‌ی نخاعی وجود دارد، مصدوم را به هیچ عنوان حرکت ندهند و فقط مصدوم را با پتو بپوشانند تا احساس سرما نکند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین