کد خبر: ۸۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
به نقل از بیزینس اینسایدر، توئیتر تاکنون توئیت های کاربران را به روش ترتیب زمانی برعکس شبیه یک تایم‌لاین برعکس نماش می‌داد.
توئیتر در تلاش برای جذاب تر کردن و افزایش کاربران این شبکه اجتماعی به زودی فید الگوریتمیک خود را راه اندازی میکند.

به نقل از بیزینس اینسایدر، توئیتر تاکنون توئیت های کاربران را به روش ترتیب زمانی برعکس شبیه یک تایم‌لاین برعکس نماش می‌داد.

به عبارت دیگر توئیتر احتمالا به این فکر است که بیشتر شبیه فیس بوک شود. فیس بوک علاقه مندیهای کاربران را پیش بینی میکند و پست‌هایی را که ممکن است کاربران بیشتر علاقه داشته باشند ابتدا نشان می‌دهد. مردم همیشه می‌توانند در فیس بوک به تایم‌لاین مستقیم بازگردند ولی پیدا کردن بخش تنظیمات آسان نیست.

توئیتر درباره این گزارش اظهارنظر نکرده است ولی به نظر می‌رسد جک دورسی مدیرعامل این شبکه به زودی این قابلیت را معرفی خواهد کرد.

فیس بوک و توئیتر مدتی است وارد رقابت با یکدیگر شده اند و از قابلیت‌های یکدیگر کپی برداری می‌کنند.

اخیرا شماری از کاربران توئیتر شاهد آزمایشاتی روی فید خود بوده اند بطوریکه توئیت هایشان نظم و ترتیب سابق را نداشته و چینش آنها شبیه به چینش پست‌های فیس بوک شده است.

کاربران قدیمی توئیتر و آندسته از افرادی که مایلند به صورت لحظه ای در جریان اطلاعات قرار بگیرند، چینش قبلی را بیشتر دوست دارند و معتقدند مزایای آن روش بیشتر است. آنها نگرانند مبادا این قابلیت به صورت اجباری روی فیدهایشان فعال شود اما سپس مشخص شد که این قابلیت کاملا انتخابی است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین