|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
کد خبر: ۸۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
مراسم افتتاحیه تگ هویر اسنوپارک دربندسر به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان در محل قله سرلو پیست بین المللی اسکی دربندسر برگزار شد.
در این مراسم سید عبدی افتخاری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، سید حمید مهدوی دبیر فدراسیون اسکی، محمد کیا شمشکی مدیر مجموعه اسکی دربندسر، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و کیوان محبی زنگنه رئیس هیئت اسکی شمیرانات حضور داشتند.

ورزشکاران فری استایل و علاقمندان به رشته سبک آزاد و حرکات نمایشی در این افتتاحیه حضور داشته و در پایان به 60 نفر از ورزشکارانی که اقدام به حرکات نمایشی کرده بودند از طرف تگ هویر هدایای نفیسی اهدا شد.

مراحل ساخت قطعات و سازه‌های اسنو پارک دربندسر توسط کارشناسان ایرانی و 1 مربی خارجی از آبان ماه 94  با ساخت 10 قطعه فلزی تمام استاندارد و 2 سازه برفی آغاز و در بهمن ماه 94 به پایان رسیده و به مناسبت دهه مبارک فجر در روز پنجشنبه 15 بهمن ماه 94 افتتاح شد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ورزشکاران و علاقمندان می‌توانند با رعایت اصول ایمنی، همراه داشتن کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین کلاه ایمنی به صورت رایگان از تگ هویر اسنو پارک استفاده کنند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین