|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
بازيکن سابق استقلال و مربي فعلي تراکتورسازي در روزهاي بازي، ظاهري کاملا متفاوت با امروز داشت.
اردشیر قلعه‌نویی معروف به امیر قلعه‌نویی، متولد ۱۳۴۲ در تهران که پیشینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و تیم های باشگاهی از جمله استقلال تهران را دارد.

او تیم استقلال تهران را در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای ۱۳۸۵، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲، و تیم سپاهان اصفهان را هم سالهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به مقام قهرمانی رساند. وی هم‌اکنون با ۵ بار قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و سپاهان، دو نایب قهرمانی به همراه تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز، و یک مقام سومی به همراه تیم استقلال، پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتبال ایران است. ضمن اینکه وی توانسته دو قهرمانی در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۷ و یک نایب قهرمانی در سال ۱۳۸۳ در جام حذفی ایران به همراه تیم استقلال تهران به دست آورد.

حدود 20 سال پيش قلعه نويي بازيکن ميانه ميدان استقلال و تيم ملي بود. او در تمام دوران بازيگري و اوايل دوران مربيگري خود ريش داشت و در اوايل مربيگري خود بود که ريشش را تراشيد. البته در سال 1383 در مقطعي سبيل گذاشت و اتفاقا تا زماني که سبيل داشت بازي هايش را با برد پشت سر گذاشت!
در تصوير زیر قلعه نويي را مشاهده مي کنيم. در کنار مرداني چون عبدالعلي چنگيز( با ريش پروفسوري)، محمد پنجعلي( پيراهن مشکي) ، ولي الله صالح نيا( کاپشن آبي). پيراهني که بر تن قلعه نويي ديده مي شود، مطابق آخرين مد روز بود. البته در دهه هاي 60 و 70!


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین