|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
کد خبر: ۸۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
بنا بر این گزارش از دیگر موارد روز دوم جشنواره سی و چهارم حضور گشت ارشاد در کاخ جشنواره بود، به طوری که این ماموران مانع از ورود همسر یکی از بازیگران فیلم سینمایی " جشن تولد" به دلیل بدحجابی او شدند.
دومین روز از جشنواره در برج میلاد هم خالی از حاشیه نبود .از دیگر موارد روز دوم جشنواره سی و چهارم حضور گشت ارشاد در کاخ جشنواره بود، به طوری که این ماموران مانع از ورود همسر یکی از بازیگران فیلم سینمایی " جشن تولد" به دلیل بدحجابی او شدند.

دومین روز از جشنواره در برج میلاد هم خالی از حاشیه نبود .در حالی که در روزهای گذشته خبر از درج نام یک کارگردان ضد انقلاب به عنوان نویسنده فیلم سینمایی "یک شهروند معمولی" در تیتراژ این فیلم داده می شد، روز گذشته پس از پایان نمایش آن متوجه شدیم  نام این کارگردان ضدانقلاب از تیتراژ "یک شهروند کاملا معمولی" حذف شده است.

بنا بر این گزارش از دیگر موارد روز دوم جشنواره سی و چهارم حضور گشت ارشاد در کاخ جشنواره بود، به طوری که این ماموران  مانع از ورود همسر یکی از بازیگران فیلم سینمایی " جشن تولد" به دلیل بدحجابی او شدند.

روز دوم جشنواره سی و چهارم از یک جهت به نمایشگاه کتاب شباهت داشت، چند سالی است که ما در نمایشگاه کتاب در برنامه های جنبی آن، شاهد حضور "سیلور من ها" یا همان مردان نقره ای هستیم، این اتفاق در کاخ جشنواره هم رخ داد و فرش قرمز این فستیوال گام های یکی از این "سیلور من ها" را به روی خود حس کرد در این هنگام سوالی که پیش می آید این است که آیا چنین جشنواره ای حضور این افراد را می طلبد؟

روز گذشته چشم برج میلاد به حضور رییس سازمان سینمایی روشن شد و حجت الله ایوبی در ساعت 23:00 شب گذشته ضمن حضور در برج میلاد در میان خبرنگاران قرار گرفت و از ابقای محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره سی و پنجم خبر داد.

حضور رییس سازمان سینمایی با نمایش فیلم سینمایی" آخرین بار کی سحرو دیدی؟" به کارگردانی مسعود موتمن مقارن بود.

و اما "شهرزاد"...

پای"شهرزاد" ی ها به برج میلاد کشیده شد.

در آخرین ساعات روز گذشته شاهد حضور عوامل "شهرزاد" در برج میلاد بودیم عوامل"شهرزاد" به عنوان مهمانان روز دوم جشنواره دعوت شده بودند و در پایان عکس یادگاری گرفتند.

منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین