|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پایداری جوی در روزهای آتی موجب کاهش کیفیت هوا در شهرهای استان، به ویژه شهر تبریز می‌شود.
محمد اشجعی منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب گفت: نقشه‌های پیش‌یابی اداره کل هواشناسی استان، فعالیت سامانه بارشی زودگذری را طی امروز و فردا (چهارشنبه) نشان می‌دهد، که این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده باران و برف در اکثر نقاط استان می‌شود.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا جمعه 16 بهمن ماه، جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما و افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، هوای کلانشهر تبریز همچنان ناسالم است و بر اساس آخرین آمار استخراجی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوا 126 پی. اس. آی و به حالت هشدار برای گروه‌های حساس رسیده است.

شاهین رحیم اوغلی، سرپرست اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پایداری‌های جوی و وارونگی هوا در چند روز گذشته موجب افزایش آلاینده‌های جوی هوای تبریز شده است، افزود: تا زمانی که سامانه بارشی به استان نفوذ نکند، آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین