|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۸۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت مباحث سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و به فکر حل مشکلات مردم است.
محمود واعظی بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: آنچه که امروز در اولویت فعالیت‌های دولت قرار دارد، رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی تاکید کرد: دولت مسائل سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و تنها به فکر حل مشکلات است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این دوران بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: ایتالیا و فرانسه فرصتی بسیار مناسب برای فعالیت‌های پس از برجام بودند؛ چرا که گروهی از کشورها نمی‌دانستند که چگونه باید فعالیت پس از برجام در مقابل جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز کشور آلمان یک هفته است که به دنبال رایزنی مناسب برای سفر رئیس‌جمهور به این کشور است، چرا که آنان نیز می‌خواهند از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

واعظی تاکید کرد: قرارداد با شرکت پژو، خرید هواپیما از جمله دستاوردهای دوران پس از برجام بود که به طور حتم با نگاه جدید دولت افزایش و توسعه خواهد یافت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ۹۵۰هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم و درآمد نفت را هم نمی‌توانستیم استفاده کنیم، ولی امروز بانک‌ها و سوئیفت آزاد شده که به طور حتم سال ۹۵ شاهد رونق اقتصادی کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: دولت با مشکلاتی مواجه است. گروهی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که از موفقیت‌های دولت ناخشنود می‌شوند و تلاش می‌کنند آنها را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند، اما مدیران وظیفه دارند به عنوان نماینده وزارتخانه‌های مختلف برای توسعه کشور تلاش کنند.

واعظی تاکید کرد: زمانی می‌توانیم در استان و کشور موفق شویم که درست عمل کنیم و بدون محافظه‌کاری سخنرانی کنیم تا مردم امیدوار شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش ارتباطات را در استان فارس انجام داده‌ایم، گفت: طی کمتر از یک سال بیش از ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی برای توسعه آی سی تی در استان فارس انجام شده، چرا که این استان بسیار مهم است و نگاه ما به سرمایه‌گذاری این مجموعه نیز همین است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین