|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۸۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
نیمه نخست دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، هاشم بیک‌زاده، کاوه رضایی، قاسم حدادی‌فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، هادی محمدی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی رجب‌زاده به میدان آمده بود.

در سوی دیگرهم پرویز مظلومی استقلال را با ترکیب اولیه سیدمهدی رحمتی، هرایر مگویان، امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، محسن کریمی و سجاد شهباززاده به زمین فرستاد.

این دیدار با نمایش تهاجمی دو تیم آغاز شد و ضربه بازیکن استقلال در دقیقه 2 که از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت نوید یک بازی زیبا را داد.

بازیکنان ذوب آهن هم دست کمی از آبی‌ها نداشتند و در دقیقه 6 روی ضربه کرنر می‌رفت که به گل برسند که مهدی رحمتی در سانتر اول و همچنین ضربه مرتضی تبریزی اثر گذاشت و توپ را دفع کرد و در برگشت هم باز مرتضی تبریزی صاحب توپ شد که ضربه او از بالای تیرک افقی به بیرون رفت.

در دقیقه 18 یک بار دیگر ذوب آهن صاحب فرصت شد و این بار کاوه رضایی روی ارسال از چپ ضربه سر خود را روانه دروازه استقلال کرد که به شکلی خطرناک از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

در ادامه بازی برای چند دقیقه افت کرد اما حدود دقیقه 30 دوباره بازی سرعت و هر دو تیم چند فرصت نصفه نیمه روی دروازه ها داشتند که ثمری نداشت و ضربه دقیقه 32 شهباززاده را هم رشید مظاهری گلر ذوب آهن مهار کرد. اما بازی کمی رو به خشونت و خطاهای بیشتر رفت.

پس از این فرصت مهدی رجب زاده ازراه دور شوت ناگهانی روانه دروازه استقلال کرد که این ضربه با واکنش رحمتی مهار شد.

در ادامه دو تیم سعی کردند بیشتر بازی را اداره کنند و نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

نتیجه قضاوت داور در نیمه نخست یک کارت زرد برای هاشم هاشم بیک‌زاده از ذوب آهن و امین حاج محمدی از استقلال تهران بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین