|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۸۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
علاوه بر این ، در سفر یک روزه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ، چند پروژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری می رسد.
در دومین روز از دهه گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی ، بیمارستان 164تختخوابی شهرستان گرمسار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

 برای ساخت این بیمارستان که 13هزار متر مربع زیربنا دارد 550 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که از این مقدار اعتبار ، 120 میلیارد ریال برای تجهیز وسایل و امکانات این مرکز درمانی صرف شده است.

علاوه بر این ، در سفر یک روزه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی ، چند پروژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از مجتمع آموزشی(ستاد مرکزی) در سمنان با شش هزار و 800 مترمربع و اعتبار 100 میلیارد ریال که سال 86 ساخت آن آغاز شده از جمله طرح هاست.

احداث و بهره برداری از دانشکده پیراپزشکی سرخه با سه هزار و 500 مترمربع زیر بنا و 80 میلیارد ریال هزینه ،افتتاح بخش آی. سی. یو مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین سمنان با 167 مترمربع زیربنا و پنج میلیارد ریال هزینه از دیگر طرح هایی است که روز سه شنبه به بهره برداری می رسند.
بهره برداری از مرکز تصویربرداری بیمارستان ولایت دامغان با 280 مترمربع زیربنا . 90 میلیارد ریال که با کمک یک خیر ساخته شده و نیز آغاز ساخت کلینیک های ویژه تخصصی سمنان، مهدیشهر، گرمسار با مجموع هست هزار و 100 مترمربع زیربنا و 70 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح ها هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین