|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۸۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
محمدرضا باهنر در نشست خبری خود با اشاره به ایام پیروزی انقلاب، گفت: امیدواریم کشور از دوران رکود عبور کند تا به آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنیم.
نایب رییس مجلس اظهار داشت: احتمالا امشب یا فردا شب لیست نهایی می‌شود، اما این لیست تا شانزدهم یا هفدهم دی ماه و زمان نهایی تایید نامزدها رسانه‌ای نمی‌شود.

 محمدرضا باهنر در  نشست خبری خود با اشاره به ایام پیروزی انقلاب، گفت: امیدواریم کشور از دوران رکود عبور کند تا به آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنیم.

او با اشاره به ائتلاف اصولگرایان گفت: بحمدالله جلسه‌های خوبی برگزار شده، اما لیست هنوز نهایی نشده است.

باهنر تاکید کرد: احتمالا امشب یا فردا شب لیست نهایی می‌شود، اما این لیست تا شانزدهم یا هفدهم بهمن‌ماه و زمان نهایی تایید نامزدها رسانه‌ای نمی‌شود.

نایب رییس دوم مجلس نهم در پاسخ سوالی درباره رد صلاحیت حسن خمینی اظهار داشت: برخی زیاده‌خواهی دارند و می‌خواهند از رانت‌هایی بهره‌مند شوند و اگر قرار است همه امتحانی بدهند، خب بود ایشان هم امتحان بدهد.

وی با بیان اینکه امام جمعه موقت تهران نیز امتحان نداد و رد شد، خاطرنشان کرد: امتحان از شأن افراد چیزی کم نمی‌کند.

باهنر متذکر شد: همواره لیست‌های متنوع و مکرر منتشر می‌شود، اما لیست‌های جریان‌ساز همیشه دو لیست جریان‌ساز بوده و با توجه به نه دوره گذشته، صد و پنجاه نماینده در تهران آمده که از این تعداد کمتر از ۵ نفر از لیست‌های غیر جریان‌ساز بودند.

او در پاسخ به خبرنگار ایلنا، که آیا از عملکرد مجلس نهم راضی هستید و مجلس دهم در راستای عملکرد محلس نهم خواهد بود، متذکر شد: عموما پیشرفت و پسرفت  فقط به مجلس بستگی ندارد و همه قوا در ان تاثیر دارند.

باهنر همکاری مجلس با دولت را بالاترین همکاری خواند و افزود: بالاترین معدل رای در ده دوره گذشته به این دولت داده شد و اگر بخواهیم برآورد کنیم، باید عملکرد مجلس و دولت را کنار هم بررسی کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین