|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۸۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
تابش افزود: امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی ایران و ارتقا منافع ملی در گرو مشارکت مردم است ضمن آنکه مقام معظم رهبری نیز به مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید داشته اند.
نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در خصوص لیست اصلاح طلبان گفت: بعد از 16 بهمن که نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها مشخص می شود اصلاح طلبان نیز لیست نهایی خود را آماده می کنند.  

محمدرضا تابش در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اظهار داشت : راهبرد اساسی اصلاح طلبان مشارکت فعال در انتخابات است و برای اصلاح امور راهی جز انتخابات ندارد. 

وی در رابطه با کاندیداهای موجود برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبی بیان کرد: در هر صورت با توجه به شرایط موجود افرادی که تائید صلاحیت شده اند در لیست قرار گیرند، به عبارت دیگر چاره ای نیست جز آنکه به حداقل ها اکتفا بکنیم؛ اما به هر شکل، صحنه انتخابات را ترک نخواهیم کرد.

وی افزود: امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی ایران و ارتقا منافع ملی در گرو مشارکت مردم است ،ضمن آنکه مقام معظم رهبری نیز به مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید داشته اند. 

تابش تاکید کرد: علی رغم ناروایی ها و جفاهایی که جبهه اصلاحات متحمل شده ما رویکرد فعالانه ای خواهیم داشت. 

نماینده مردم اردکان یزد در پایان گفت : لیست اصلاح طلبان بلافاصله بعد از 16 بهمن تنظیم می شود و توجه نسبت به افرادی است که دیدگاه اصلاح گرایانه دارند، مضاف بر آنکه از تخصص، پاک دستی و ... برخوردار هستند که البته   این مسئله می تواند مثبت باشد و به نوعی پوست اندازی اصلاحات محسوب شود وباعث شکل گرفتن طیف جدیدی در جبهه اصلاحات می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین