|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
وی اظهار کرد: استان مرکزی در مبارزه با رژیم پهلوی 54 شهید را تقدیم انقلاب کرده است. مردم ایران با استفاده از رهنمودهای امام خمینی(ره) رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده و مسیر پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، نظامی، هسته‌ای و ... را فراهم کردند.
رئیس ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی با اشاره به برگزاری 210 برنامه در روز دوشنبه 12 بهمن در استان مرکزی، گلباران حجره طلبگی امام در اراک و بیت قدیمی ایشان در خمین، نواخته شدن زنگ انقلاب در 2100 نقطه استان را از جمله برنامه‌های این روز بیان کرد.

 حجت‌الاسلام عباس هاشمی، در نشستی با اهالی رسانه با تاکید بر فعالیت پررنگ اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ایام‌الله دهه ‌فجر، گفت: اهداف عالی نظام اسلامی و دستاوردهای آن باید به بهترین شکل ممکن به سمع و نظر مردم برسد، و فعالان حوزه رسانه باید این مهم را مورد توجه قرار داده و دستاوردها و اهداف انقلاب را به گوش منطقه و جهان برسانند.

وی اظهار کرد: استان مرکزی در مبارزه با رژیم پهلوی 54 شهید را تقدیم انقلاب کرده است. مردم ایران با استفاده از رهنمودهای امام خمینی(ره) رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرده و مسیر پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، نظامی، هسته‌ای و ... را فراهم کردند.

هاشمی گفت: امام راحل با درایت و تیزهوشی خطراتی که متوجه انقلاب می‌شد را به مردم گوشزد می‌کردند و با تصمیمات هوشمندانه از بروز فتنه‌ دشمن جلوگیری می‌کردند.

وی با بیا اینکه توطئه‌های دشمن تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است اظهار کرد: دشمنان می‌دانند ایران دارای رهبری مقتدر و آگاه است و مردم در پیروی از فرمان رهبری پیش‌قدم هستند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب جوانان غربی را به صورت علنی به اسلام دعوت کرده است، افزود: جوانان امروز در تمامی نقاط جهان انسان‌هایی آزاداندیش هستند و با تحقیق در خصوص مباحث مختلف به خواسته‌های خود دست می‌یابند.

حجت‌الاسلام هاشمی به راهبردهای طراحی شده توسط ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها با محوریت شعار سراسری دهه‌فجر "تداوم انقلاب، اقتدار، عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت" اجرایی می‌شوند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در قالب 228 کمیته، 33 ستاد شهری، 200 ستاد روستایی و عشایری و 100 کمیته مردمی شکل گرفته و با مشارکت فعال اعضا و تعامل و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی پنج هزار برنامه متنوع محتوایی را با افزایش 12 درصدی نسبت به مشابه سال 93 تدارک دیده و اجرا می‌کند.

وی از برگزاری 790 برنامه در حوزه اداره ورزش و جوانان استان، 270 محفل انس با قرآن، 200 ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی در انجمن‌ها، کانون‌ها و هیئات‌های مذهبی در بقاع متبرکه، 277 برنامه در حوزه بانوان و خانواده، 200 گفتمان دینی و اعتقادی، 253 یادوراره شهدا در مناطق روستای و شهری، برگزاری 500 جشن انقلاب در مساجد، 600 برگزاری مسابقه فرهنگی هنری، 420 نمایشگاه علمی، فرهنگی هنری، 600 همای، جشنواره، گردهمایی، شب شعر، 140 سلسله نشست روشنگری، 150 تئاتر خیابانی، 400طرح حمایتی در استان خبر داد.

وی ادامه داد: مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه‌فجر امسال به 850 مورد می‌رسد که از این تعداد 674 پروژه افتتاحی و 176 مورد کلنگ‌زنی است.

هاشمی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 160 نقطه از استان مرکزی خبر داد و گفت: مسیر راهپیمایی تمامی مناطق از طریق صدا و سیمای استان اعلام می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین