|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۸۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه، مشاهده شد که دختر بچه دو ساله به نام بیتا و مادربزرگ ۶۰ ساله اش جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: بر اثر نشت گاز بخاری، کودک دو ساله و خانم ۶۰ ساله ای جان خود را از دست دادند.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان سرهنگ یارالله عبدی اظهار داشت: در ساعت ۲۳ و ۱۶دقیقه شب گذشته بود که خبر گازگرفتگی در یک منزل مسکونی در این شهرستان از طریق تماس های مردمی دریافت شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه، مشاهده شد که دختر بچه دو ساله به نام بیتا و مادربزرگ ۶۰ ساله اش جان خود را از دست داده اند.

 فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: این کودک و مادر بزرگش زمانی که در منزل استراحت می کردند به علت نشت گاز بخاری و خفگی، جان خود را از دست می دهند.

انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در لرستان

 رئیس پلیس آگاهی لرستان از انهدام باند چهار نفره کلاهبردار و کشف یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از آنان، خبر داد.

سرهنگ عباس نظری گفت: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه، افرادی ناشناس تحت عنوان تاجر برنج طی تماس با مخاطبان به بهانه پیش پرداخت، تقاضای شماره كارت بانک از آنها کرده و با این شگرد مشتریان را نزد خودپردازها كشانده و از آنان کلاهبرداری می کردند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم های عملیاتی با انجام تحقیقات پلیسی و فنی اعضای باند و نحوه فعالیت آنان در شهرستان های كرج و تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: در عملیاتی غافلگیرانه، چهار نفر از اعضای این باند دستگیر و در بازرسی از آنها ۲۱ فقره کارت عابر بانک، ۱۱ خط تلفن و هفت گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ نظری تصریح کرد: متهمان به ۱۰ فقره کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرده و مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از آنها کشف شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین