|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۸۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
حدود سه هزار مگاوات برق در نیروگاه های سیکل ترکیبی رشت و رضوانشهر ، آبی سد سفید رود و تاریک ، گازی لوشان و بادی منجیل تولید می شود.
تلاشها برای وصل شدن برق این خانوارها در شرق گیلان ادامه دارد.

برق 2 هزار و 150 خانوار گیلانی که به علت بارش برف و پارگی سیم قطع شده بود هنوز وصل نشده است . بیش از 2 هزار خانوار گیلانی بدون برق
به گزارش اخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان امروز گفت : خرابی تاسیسات برق رسانی به این خانوارها که ساکن مناطق ناصرکیاده لاهیجان ، رودبنه ، چاف و چمخاله لنگرود و سوخته کوه آستانه اشرفیه هستند بعلت بسته بودن راه ها تاکنون رفع نشده است.

بر اثر بارش برف ، سقوط  دکل های برق فشار قوی و پارگی سیم ها ، برق حدود 90 هزار خانوار مناطق کوچصفهان ، آستانه اشرفیه ، لاهیجان ؛ رودبنه ، سیاهکل و چاف و چمخاله قطع شده بود که تاکنون برق 87 هزار و 850 خانوار وصل شد.

آقای طالبی با بیان اینکه تلاش کارکنان شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق گیلان برای وصل شدن برق این خانوارها در شرق گیلان ادامه دارد ، افزود :  پیش بینی می شود این کار تا غروب امروز به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت : 201 مامور شرکت توزیع برق گیلان در قالب 65 گروه ، 34 مامور برق مازندران در قالب 10 گروه به همراه ماموران شرکت برق منطقه ای گیلان از 2 روز گذشته برای تعمیر تاسیسات برقی که در برف چند روز گذشته خراب شده است تلاش می کنند.

گیلان یک میلیون و 280 هزار مشترک برق دارد.

حدود سه هزار مگاوات برق در نیروگاه های سیکل ترکیبی رشت و رضوانشهر ، آبی سد سفید رود و تاریک ،  گازی لوشان و بادی منجیل تولید می شود.

800 تا هزار و500 مگاوات از برق تولیدی گیلان در داخل استان مصرف و بقیه به استان های همجوار و کشورهای حاشیه دریای خزر به ویژه جمهوری آذربایجان صادر می شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین