|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۸۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مسعود ردایی با اشاره به سریال «عالیجناب» که به کارگردانی سام قریبیان برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد، گفت: سریال «عالیجناب» موضوع جذابی دارد و انتخابات را در قالبی اجتماعی پیگیری می کند و من فکر می کنم این مینی سریال می تواند مخاطب را به خود جذب کند.
تهیه‌کننده سریال «عالیجناب» درباره زمان پخش این اثر در شبکه نمایش خانگی بیان کرد که با نظر شرکت پخش کننده ممکن است اولین قسمت این سریال در ابتدای اسفندماه توزیع شود.

مسعود ردایی  با اشاره به سریال «عالیجناب» که به کارگردانی سام قریبیان برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد، گفت: سریال «عالیجناب» موضوع جذابی دارد و انتخابات را در قالبی اجتماعی پیگیری می کند و من فکر می کنم این مینی سریال می تواند مخاطب را به خود جذب کند.

وی درباره زمان پخش و توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: تاکنون دو قسمت از مینی سریال «عالیجناب» تدوین شده است و براساس مذاکراتی که با شرکت «هنر اول» به عنوان پخش کننده این اثر داشتیم درصورتیکه این شرکت تشخیص دهد و بازارسنجی کند اولین قسمت از این مینی سریال اول اسفندماه توزیع می شود.

تهیه کننده «عالیجناب» همچنین درباره تعداد قسمت های این اثر عنوان کرد: نظر اولیه ما برای تصویربرداری و تدوین سریال در ۶ قسمت بود اما ممکن است که این سریال به ۷ قسمت هم برسد.

وی در پایان درباره این سریال که ممکن است همزمان با انتخابات در اسفندماه منتشر شود، گفت: این سریال سیاسی نیست بلکه یک اثر اکشن است و با دید ویژه ای به موضوع انتخابات نگاه می کند که اجتماعی است.

سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاكدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان كرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند.

مسعود ردایی و علی حضرتی به طور مشترک تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند.

«عالیجناب» یک اثر اجتماعی است که داستان آن به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می پردازد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین