|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی از برنامه این فدراسیون برای فعالیت در بخش بدنسازی بانوان خبر داد.
کاوه درودی اظهار کرد: از لحاظ جنسیتی حدود 50 درصد جمعیت فعال در باشگاه‌های بدنسازی را بانوان تشکیل می‌دهند، ولی فعالیت آنها در این باشگاه‌ها تحت نظارت فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی نیست و زیر نظر فدراسیون همگانی و بخش بانوان وزارت ورزش و جوانان است. از لحاظ قانونی هم مسابقاتی تحت عنوان پرورش اندام بخش بانوان برگزار نمی‌شود چون مشروعیت ندارد.

وی افزود: تلاش ما این است که بدنسازی در بخش بانوان و کار کردن آنها با دستگاه‌ها برای دیگر رشته‌ها را زیر مجموعه فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی بیاوریم که این مساله از لحاظ شعائر اسلامی مشکلی ندارد. مثلا در فدراسیون ما کمیته‌های گوناگونی مثل مچ اندازی وجود دارد که فعالیت بانوان در آن اشکالی ندارد.

دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی با اشاره به این که خیلی افراد در زمینه بدنسازی مدارک بین‌المللی دارند، گفت: این مدارک در حالی صادر شده که فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در برگزاری آن کلاس‌ها هیچ کاری نداشته است. این به خاطر آن است که مسئولان قبلی فدراسیون در زمینه بدنسازی ضعیف عمل کرده بودند.

وی در مورد ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی، گفت: زمان ثبت‌نام طبق قانون از 27 مهر شروع شده و تا این لحظه سه نفر ثبت‌نام کرده‌اند. یزدان راد، دبیر اسبق فدراسیون، محمدرضا کاظمی آ‌شتیانی، سرپرست فعلی فدراسیون و رییس هیات گلستان جزو ثبت‌نامی‌ها هستند. این ثبت‌نام 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.

درودی در مورد اعزام تیم‌های ملی جوانان، پیشکسوتان و معلولان به مسابقات جهانی در مغولستان، گفت: پوریا پایون ، داود رحیمی،‌ عباس قلی زاده، مهدی عیاری، محمود زارع و محمد محمود لشگری، ملی‌پوشانی هستند که زیر نظر عباس عاقلی به عنوان سرمربی اعزام خواهند شد. بنده هم سرپرست تیم هستم.

وی ادامه داد: محرم علی صیاد، محمدرضا تبریزی ، سید علیرضا حسین نصب و داود محمد علیزاده دستجردی ، چهار ملی‌پوشی هستند که از این سفر باز ماندند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین