کد خبر: ۸۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
وی در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در بازی با سیاه جامگان گفت: عیسی آل کثیر با پای راست، پای چپ خودش را در ترکیه زد و مصدوم شد و در بازی مقابل سیاه جامگان نیست.
سرمربی نفت می گوید تیمش به دلیل مشکلات مالی راضی شده تا 6 بازیکن از جمع شان جدا شود.

 علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان گفت: هر دو تیم به بازی روی زمین اعتقاد دارند. سیاه جامگان نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده است و شش بازیکن به این تیم اضافه شده است. کادرفنی آنها بسیار با تجربه است و تمام سعی ما این است که سه امتیاز را در تهران نگه داریم و شروع خوبی در نیم فصل داشته باشیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تیمش حل شده است یا نه، گفت: ما یک جلسه با مسئولان داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که با توجه به شرایط مالی، بخشی از بازیکنان را از دست بدهیم و علتش هم مشکلات مالی بود. مدیرعامل ما به دنبال این بود ریزش نداشته باشیم اما به اجبار مجبور به از دست دادن 5-6 بازیکن شدیم تا به لحاظ مالی به یک بالانس برسیم. ما بازیکنی نگرفتیم و با موجودی فعلی کار می کنیم و از جوانان و امید دو سه بازیکن را جذب کردیم. اعتقاد ما بر این است که بازیکنان ما به کیفیت لازم رسیده اند و با چند تن از با تجربه ها هم جلسه داشتم و گفتم شما، یعنی مبعلی، عزتی، حمدی نژاد و سید جلال حسینی عملا عضو کادرفنی در نیم فصل هستید.
 
وی ادامه داد: در کل از باشگاه راضی هستیم. اردوی ترکیه برای ما پیامدهای مثبتی داشت و فاصله ما با امکانات یکی دو دقیقه بود و این اردو برای کادرفنی ما هم درس خوبی بود. 9 تیم آنجا بودند و ما در طی روز تمرینات آنها را نگاه می کردیم.
 
سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با توجه به جدایی چند بازیکن دچار مشکل نمی شود، گفت: ما پارسال که الجیش را بردیم، 50 درصدش کار ما بود و باقی آن تماشاگران و حمایتشان از ما بود. با آن جمعیت ما الاهلی را اوت کردیم و از گروه صعود کردیم. وقتی می بینم سکوها پر شده است، مطمئنم انرژی مثبت به ما داده می شود. می دانیم که مسیر ما سخت است ولی به بازیکنانم گفته ام که همانطور که توانایی خود را در تمرین نشان می دهند، در زمین هم نشان دهند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وحید امیری از تیمش جدا شود، گفت: ما هم منافع باشگاه و هم بازیکن را می بینیم. من با قنبرزاده صحبت کردم و اگر پیشنهاد خارجی وجود داشته باشد، منافع تیم و بازیکن را در نظر می گیریم. در مورد امیری شرایط فرق دارد. او به لحاظ اخلاقی و فنی متفاوت است و هر پیشنهادی از خارج برای او برسد، حاضریم انعطاف نشان دهیم. او از ابتدای فصل چندین پیشنهاد خارجی از جمله از قطر داشت. من دوست دارم جوانانمان او را الگو قرار دهند. او نشان داد که با خوب زندگی کردن می توان رشد کرد.
 
منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دلیل جدایی سانتوس در دفاع دچار مشکل نمی شود، گفت: سانتوس بازیکن خیلی خوبی بود ولی به لحاظ مالی مجبور بودیم انعطاف نشان دهیم. با این حال با کمک بازیکنانی مثل کوروشی می توانیم خلاء را پر کنیم. در ضمن سید جلال از امروز می تواند در بین هجده نفر ما باشد. او یکی از کسانی است که می تواند خلاءها را پر کند.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره غایبان تیمش در بازی با سیاه جامگان گفت: عیسی آل کثیر با پای راست، پای چپ خودش را در ترکیه زد و مصدوم شد و در بازی مقابل سیاه جامگان نیست.
 
منصوریان در پایان و در واکنش به سوالی درباره بیرانوند، بیان کرد: ما او را در جمع 18 نفر داریم. ما 20 بهار را بیشتر از او پشت سر گذاشته ایم و این روزها هم بیرانوند خوب کار می کند. به او گفتم در پایان فصل باز هم مشتریان تاپ خودش را دارد.
ترکیه زمین مشکلات مالی نفت نیم فصل اول
منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین