کد خبر: ۸۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
در دسامبر 2014، این شرکت برای ساخت محصولی که آن را اولین کلاه بیسبال ضدگلوله جهان می‌نامند، کمپین جمع‌آوری بودجه راه‌اندازی کرد. تنها یک سال بعد، این کمپانی توجه خود را به تی‌شرت‌های ضدگلوله معطوف کرد.
شرکت آمریکایی BulletSafe اقدام به ساخت کلاه بیسبال و تی‌شرت ضدگلوله با قیمتی مقرون به صرفه کرده است.

به نقل از GizMag، افزایش تیراندازی در اماکن عمومی در آمریکا سالیانه صدها قربانی می‌گیرد. در این میان بعضی از افراد برای امنیت بیشتر به فکر خرید اسلحه می‌افتند و برخی دیگر به پوشش ایمن رو می‌آورند. در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی برای افزایش ایمنی شهروندان اقدام به ساخت لباس‌های ضدگلوله کردند. این روزها به ویژه شاهد طراحی و ساخت لباس‌های روزمره و راحتی ضدگلوله در مقیاس بالایی بودیم. در حال حاضر کمپانی « BulletSafe » نقش کلیدی در بازاز البسه ضدگلوله دارد.

در دسامبر 2014، این شرکت برای ساخت محصولی که آن را اولین کلاه بیسبال ضدگلوله جهان می‌نامند، کمپین جمع‌آوری بودجه راه‌اندازی کرد. تنها یک سال بعد، این کمپانی توجه خود را به تی‌شرت‌های ضدگلوله معطوف کرد. بدین ترتیب اگر تیم سافت بال شرکتی در زمین بازی سرباز تمرین می‌کند که در مناطق آزاد شلیک گلوله قرار دارد، بهترین کار ممکن سفارش یونیفرم تیم از شرکت «BulletSafe» است.

کمپین جمع‌آوری بودجه این شرکت برای کلاه بیسبال در ماه ژانویه گذشته موفقیت‌آمیز بود. این کمپانی ماه گذشته نیز تمامی محصولات پیش خرید خود را به مشتریان تحویل داد. اولویت اول این شرکت ساخت چیزی راحت‌تر و معمولی‌تر از کلاه‌خودهای ایمنی برای ماموران اجرای قانون و محافظان است. کلاه بیسبال ضدگلوله این کمپانی ظاهر شبیه به یک کلاه ساده دارد اما قسمت جلویی سر را در برابر طیف وسیعی از مهمات مانند گلوله‌های کالیبر 38، 40، 45 و 9 میلی‌متری و برخی از فشنگ‌های 357 میلیمتری مگنومز محافظت می‌کند.

حرکت بعدی «BulletSafe» تولید تی‌شرت راحتی ضدگلوله است که ظاهری شبیه لباس‌های ورزشی دارد. به گفته این شرکت در قسمت جلوی این تی‌شرت پنلی از جنس بالیستیک تعبیه شده که بیشتر بخش‌های بدن از جمله قلب و شش‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این تی‌شرت به طور قابل توجهی راحت‌تر از یک جلیقه ضدگلوله تمام عیار باشد اما به وضوح مشخص است که میزان حفاظت محدود شده‌ای را به کاربر ارائه می‌کند.



منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین