|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۸۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
وی ادامه داد: فعالیت و مدیریت فرهنگی در ایران بسیار دشوار است و فیلم‌سازان رنج فراوانی برای ساختن فیلم می‌کشند.
رییس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه در جشنواره فجر سال جاری فیلم‌های مطلوب و با کیفیت به نمایش درخواهد آمد، گفت: امسال 195 فیلم بلند داستانی به جشنواره عرضه شده‌ است که این اتفاق بزرگ، گویای ظرفیت بالای تولید فیلم در ایران است.

حجت‌ الله ایوبی در آیین بازگشایی سینما آفریقا، که شب گذشته هفتم بهمن‌ ماه با حضور مدیران حوزه هنری، مدیر عامل سینما شهر و مسئولان فرهنگی شهر مشهد در محل این سینما برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار و نیز مدیر کل ارشاد خراسان‌رضوی همه فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر حضور دارند، در مشهد نیز به نمایش درخواهد آمد که این می‌تواند اتفاق بسیار خوبی باشد.

وی ادامه داد: فعالیت و مدیریت فرهنگی در ایران بسیار دشوار است و فیلم‌سازان رنج فراوانی برای ساختن فیلم می‌کشند.

رییس سازمان سینمایی عنوان کرد: همیشه نگرانی که از سوی تهیه‌کنندگان فیلم‌ها وجود دارد این است که تصور می‌کنند با نمایش فیلم در جشنواره فجر دیگر مردم از دیدن فیلم در طول سال استقبال نمی‌کنند اما ما امید داریم و خوش‌بین هستیم که مردم ایران تا سال آینده بسیار زیاد از فیلم‌ها دیدن می‌کنند.

ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رقابت ایران با شیخ‌نشینان منطقه رقابت سیاسی، اجتماعی و... نیست بلکه نگاه دو تفکر است؛ تفکر کسانی که پرداختن به مقوله‌های فرهنگی اعم از تصویر و سینما را درک می‌کنند و نگاه کسانی که در این خصوص حرفی برای گفتن ندارند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین