|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
در اجرای طرح تشدید نظارت و بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط کیش 2962 کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.
مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش گفت: بازرسان بهداشت محیط این مرکز طی بازدید مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی 2962 کیلو موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته را جمع آوری و معدوم کردند.

علیرضایی افزود: در راستای اجرای این طرح از مراکز حساس نظیر رستوران‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی نیز بازدید بعمل آمد و از نظر بهداشت فردی و محیط کار مورد بررسی و نظارت قرار گرفتند.

وی از مردم خواست که در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه داشته باشند و از مصرف مواد تاریخ گذشته جدا خودداری نمایند.

نظارت بهداشتی در مدارس کیش آغاز شد

همزمان با شروع سال تحصیلی در جزیره کیش تیم بازرسی بهداشت محیط فعالیت خود را در جهت نظارت و آموزش سلامت دانش آموزان آغاز کردند‌.

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش گفت: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط با همکاری واحد بهداشت مدارس مرکز توسعه سلامت کیش از 30 مدرسه بازدید و کلر سنجی از آب شرب در مدارس و بهداشت آبخوری‌ها از شروع سال تحصیلی انجام شد.

دکتر محمد رضا رضانیا افزود: نمونه برداری میکروبی از آب مصرفی مدارس هم از برنامه‌های آتی واحد بهداشت محیط بوده که در حال حاضر از 13 مدرسه نمونه برداری میکربی انجام شده است‌.

وی تصریح کرد: در این طرح بازرسان مرکز توسعه سلامت کیش توصیه‌های لازم را به مدیران و

دست‌اندر‌کاران بهداشتی مدارس ارائه کردند تا با ایجاد محیطی پاک و عاری از آلودگی فضایی شاد و مطمئن را برای این عزیزان فراهم کنند‌.

رضانیا خاطر نشان کرد: اجرای طرح مدارس مروج سلامت در جزیره از اهم مواردی است که در سال تحصیلی جدید به صورت جدی باید پیگیری و به اجرا در آید.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین