|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: تردد در مسیر چالوس - کرج به علت کاهش شدید دما و همچنین بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
رضا کاوه عصر چهارشنبه اظهار داشت: هم اکنون در ارتفاعات این مسیر بارش برف را شاهد هستیم که ارتفاع برف در منطقه کندوان به بیش از 20 سانتیمتر رسیده است.
وی با اشاره به بارش برف و یخبندان در منطقه سیاه بیشه و تونل کندوان در مسیر چالوس - کرج از روان بودن تردد در این مسیر خبر داد.
کاوه با اشاره به ادامه بارش برف و یخبندان در این مسیر افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی پلیس و ماموران راهداری توجه کنند.
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس تصریح کرد: نیروهای راهداری با تلاش فراوان در این محور مشغول فعالیت هستند تا این مسیر برای تردد خودروها در بهترین شرایط باشد.
مسئول هواشناسی سیاه بیشه گفت: هم اکنون منطقه سیاه بیشه برفی است و این وضعیت تا فردا صبح ادامه خواهد داشت و در روزهای پنجشنبه و جمعه هوا صاف همراه با وزش باد سرد خواهد بود.
کرمعلی اسدی افزود: در حال حاضر دما سیاه بیشه هشت درجه سانتیگراد زیر صفر است و پیش بینی می شود امشب به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین