کد خبر: ۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدرسه مستقلی در عربستان نداشته‌ایم، گفت: مدرسه‌ای در سفارتخانه جمهوری اسلامی وجود داشت که با تعطیلی سفارتخانه این مدرسه نیز به طور موقت تعطیل شد.
علی اصغر فانی در حاشیه مراسم دیدار با مشاور ارشد وزیر معارف افغانستان در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی مدرسه ایران در کشور عربستان اظهار داشت: مدرسه‌ای مستقل در عربستان نداشته‌ایم. مدرسه‌ای داخل سفارتخانه وجود داشت که برای کارکنان سفارت جمهوری اسلامی بود که در عربستان خدمات ارائه می‌داد.

وی افزود: کارکنان سفارتخانه ایران با تعطیلی سفارت ایران در عربستان به کشور بازگشتند و بدیهی است که دیگر در آنجا دانش‌آموزی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه ایرانی نیز به طور موقت تعطیل شده و هر وقت سفارتخانه در عربستان فعال شد، مدرسه نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی درباره تغییر رشته‌ها و شاخه‌های متوسطه دوم نیز تصریح کرد: از مهر ماه سال ۹۵ دانش آموز کلاس دهم خواهیم داشت. رشته‌های این دوره نیز در حال برگزاری است که انشاءالله به تکذیب شورای عالی آموزش و پرورش خواهد رسید.

فانی اضافه کرد: عناوین جدیدی بر اساس سند تحول بنیادین اضافه خواهد شد و از خلاءهای آموزش و پرورش، مهارت زندگی و هنر بوده که در برنامه‌ریزی جدید پیش‌بینی کرده‌ایم که این دو درس اضافه شود. اگر عناوین در شورای عالی آموزش و پرورش نهایی شود، اعلام خواهیم کرد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین