|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل شرکت میلک لاین ایتالیا گفت: رفع تحریم‌ها علیه ایران یکی از انگیزه‌های حضور ما در نمایشگاه دام و طیور بود و در این شرایط، بازار کار را بسیار وسیع می‌بینیم.
منطقه اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، "ایلیو فریجریو" که در زمینه تولید انواع تجهیزات شیردوشی فعالیت می‌کند و درنمایشگاه دام و طیور اصفهان شرکت کرده است، اظهار کرد: پیش از حضور در این نمایشگاه، بازار ایران را رصد کردیم. بازار ایران رو به رشد است و جای کار زیادی دارد.

وی افزود: اصفهان مزارع و دامداری‌های بزرگی دارد و در نتیجه نیازهای بزرگی هم دارد که ما قادر به تأمین آنها هستیم.

وی تصریح کرد: مجموعه ما به ایران صادرات داشته است اما میزان این صادرات محدود بوده و قصد داریم با حضور در این نمایشگاه، صادرات خود به این کشور افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت میلک لاین ایتالیا گفت: در این نمایشگاه شاهد استقبال زیاد و حضور کشاورزان و افراد متخصص بودیم و با متخصصان زیادی مذاکره کردیم.

مدیرعامل شرکت میلک لاین ایتالیا گفت: تکنولوژی جدیدی که به نمایشگاه اصفهان آورده‌ایم یک نمونه دستگاه شیردوش است که قطعات آن قابل تعویض و به روز کردن است اما سازه اصلی آن باقی می‌ماند و این باعث شده این دستگاه بسیار مقرون به صرفه باشد.

وی تصریح کرد: رفع تحریم‌ها علیه ایران یکی از انگیزه‌های حضور ما در این نمایشگاه بود و در این شرایط، بازار کار را بسیار وسیع می‌بینیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین