|
|
امروز: جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سینا نورآباد دلفان لرستان گفت : با مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان لرستان نا آشنا نیستم به این استان آمده ایم تا وضعیت حوزه بهداشت و سلامت را در این استان بررسی کنیم و همچنین خسته نباشیدی هم به کارکنان حوزه سلامت داشته باشیم و از زحمات آنان در دو سال گذشته قدردانی نماییم

وي افزود: در پايان اين سفر با بررسي مسائل و مشكلات لرستان بدون شك جمع بندي هاي صورت خواهد گرفت تا با آشنايي بيشتري براي حل مسائل و مشكلات آن تلاش خواهيم كرد.
قاضي زاده هاشمي از شهرستان دلفان به نيكي ياد مي كنند و گفت : اين شهرستان يكي از مناطق خوش آب و هوا با طبيعت زيبايي است كه مسئولان منطقه نيز پيگير مشكلات و رفع كمبودهاي آن بوده و هستند.
وي ياد آورشد: در بازديد از بيمارستان دلفان مشاهده شد كه در بسياري از بخش ها فعاليت هاي عمراني در حال اجرااست و طرح هاي ccu و اورژانس ،ساختمان درمانگاه تخصصي و ساختمان پزشكان هم اكنون در اين بيمارستان در دست ساخت است و مشكلات اين بيمارستان يكي پس از ديگري پيگيري مي شود.
وي با اشاره به اجراي طرح سلامت بيان داشت: اين وزارتخانه اعتبارات لازم را براي اجراي زيرساخت هاي طرح تحول نظام سلامت از جمله درمانگاه تخصصي تامين كرده است و به ساير دانشگاه هاي كشور ابلاغ كرده است.
وي در پاسخ به مشكلات اجراي طرح سلامت در شهرهاي كوچك گفت در مدت يك سال نمي توان انتظار داشت تمامي مسائل و مشكلات حوزه بهداشت و درمان حل شود اما تمام تلاش خود را براي رفع نارسائيها انجام خواهيم داد بيشترين تلاش ما در جهت توسعه زيرساخت هاي مناطق دور افتاده و محروم كشور است.
وي در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبني بر رضايت مردم از عملكرد وي گفت: اين نشان دهنده لطف و بزرگواري مردم است كه نسبت به بنده دارند.
وزير بهداشت در جريان سفر خود به شهرستان دلفان از بيمارستان سينا بازيد كرد و و از نزديك با روند ساخت طرح هاي اورژانس ، سي سي يو و ساختمان پزشكان بيمارستان آشنا شد.
دكتر هاشمي همچنين با بازديد از بخش هاي بيمارستان با تعدادي از بيماران گفت و گو كرد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین