کد خبر: ۷۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
وزیر بهداشت در روز دوم به شهرستان کوهدشت سفر می‌کند و با حضور وی ساعت 9:45 اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افتتاح می‌شود.
سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت جهت بازدید از بیمارستان‌های استان و افتتاح چند پروژه عمرانی وارد لرستان شد.

 سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و هیئت همراه جهت بازدید از بیمارستان‌های استان و افتتاح چند پروژه عمرانی وارد استان لرستان شد.

وی ساعت 9:30 بازدید از بیمارستان ابن‌سینای شهرستان دلفان و ساعت 10 صبح بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله را در برنامه خود دارد.

ساعت 11 دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت افتتاح می‌شود و پس‌ از آن ساعت 11:45 افتتاح دانشکده داروسازی، سلف‌سرویس مرکزی، سالن ورزشی و مسجد الزهرا(س) در پردیس کمالوند توسط وزیر بهداشت به عمل می‌آید.

وزیر بهداشت ساعت 14 تا 16 سفر به شهرستان ازنا و بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و پروژه‌های نیکوکاران سلامت را در برنامه خود دارد و پس‌ از آن ساعت 16 برای بازدید از بیمارستان‌های جدید و قدیم و دانشکده پرستاری الیگودرز در این شهرستان حضور پیدا می‌کند.

ساعت 20:30 نشست هم‌اندیشی با خیرین سلامت با حضور وزیر بهداشت در استانداری لرستان انجام می‌شود و در روز دوم سفر وزیر بهداشت، ساعت 7:30 بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) و دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر به عمل می‌آید.

وزیر بهداشت در روز دوم به شهرستان کوهدشت سفر می‌کند و با حضور وی ساعت 9:45 اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افتتاح می‌شود.

مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های مختلف فی‌ مابین وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، استانداری و دانشگاه ساعت 12:30 در دفتر استاندار لرستان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین