|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۳
کد خبر: ۷۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
«حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی وآفریقایی وزارت امورخارجه دردیدار با «سایمون گس» مدیرکل وزارت خارجه انگلیس ضمن اشاره به تحولات جاری در منطقه و روند افزایش اقدامات تروریستی، نگرانی عمیق خود را نسبت به تشدید تنش ها در منطقه ابراز داشت.
«سایمون گس» مدیرکل وزارت خارجه انگلیس در سفر خود به تهران و در دیدار با مدیرکل غرب اروپا وزارت امور خارجه کشورمان، ابعاد مختلف همکاری های دو جانبه پس از بازگشایی سفارتخانه های دو کشور در تهران و لندن و اجرایی شدن برجام را مورد بحث و گفت وگوی کاری قرار داد.
همچنین همکاری های اقتصادی، تجاری، کنسولی و رفت و آمدهای سیاسی مقامات دو کشور نیز در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت.
همچنین مدیرکل وزارت خارجه انگلیس در دیدار با معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه کشورمان، شرایط ایجاد شده پس از اجرایی شدن برجام و امکانات و فرصت های فراروی دو کشور را مورد بحث و گفت وگو قرار داد.
سایمون گس مدیر کل وزارت خارجه انگلیس در ملاقات با «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقایی کشورمان نیز وضعیت جاری در منطقه و تحولات در حوزه های مختلف سوریه، یمن، بحرین و عراق را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.
مدیر کل وزارت خارجه انگلیس ضمن بیان نقطه نظرات کشورش درخصوص شرایط جاری در منطقه و ضرورت توجه عمیق همه طرف ها به حساسیت شرایط جاری و ضروری دستیابی به راه حل های منطقه ای در بحران های موجود تاکید کرد.
معاون وزارت خارجه کشورمان نیز در این دیدار ضمن اشاره به تحولات جاری در منطقه و روند افزایش اقدامات تروریستی، نگرانی عمیق خود را نسبت به تشدید تنش ها در منطقه ابراز داشته و خواستار همکاری همه طرف های بین المللی به منظور حل بحران های موجود گردید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین