|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۷۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
از سوی دیگر این روزنامه‌نگار انگلیسی در مصاحبه‌ای که با حرب داشت و روزنامه میدل ایست آی آن را منتشر کرد، گفت: «حرب که ساکن انگلیس است حق مالکیت این داستان غیرعادی را به من فروخت تا فیلمی رسوا کننده بسازد.»
همسر مخفی پادشاه سابق عربستان، اسناد و ویدئوهایی را برای ساخت فیلمی رسوا کننده از زندگی خصوصی ملک فهد در اختیار روزنامه‌نگاری انگلیسی قرار داد.

مجتهد، فعال سعودی در کاربری توییتر خود نوشت، «جنان حرب فلسطینی، همسر مخفی ملک فهد پادشاه سابق عربستان، اسناد و ویدئوهایی از زندگی خصوصی وی را به مک کریستال، روزنامه‌نگار انگلیسی، داده است. این فیلم حاوی جزئیاتی از زندگی عبدالعزیز بن فهد، فرزند پادشاه سابق، است.»

از سوی دیگر این روزنامه‌نگار انگلیسی در مصاحبه‌ای که با حرب داشت و روزنامه میدل ایست آی آن را منتشر کرد، گفت: «حرب که ساکن انگلیس است حق مالکیت این داستان غیرعادی را به من فروخت تا فیلمی رسوا کننده بسازد.»

این فیلم که «ضعف ملک فهد» نام دارد، درباره زندگی شخصی پادشاه سابق عربستان است و برای ساخت آن به بودجه‌ای حدود 15 میلیون پوند (بیش از 21 میلیون دلار) نیاز است.

میدل ایست آی آن نوشت: «سلمان بن عبدالعزیز پادشاه کنونی عربستان نیز در سناریوی این فیلم نقش پررنگی دارد. این فیلم تصویری منحصر به فرد از زندگی داخل خاندان حاکم در عربستان ارائه می‌‌کند. اکنون در همین باره فیلمی در حد دو دقیقه در یکی از کشورهای شمال آفریقا در حال ساخت است که در اواخر فوریه (اوایل اسفند) به زبان‌های انگلیسی و عربی پخش می‌شود.»

به گزارش این پایگاه خبری «از نکات قابل توجه در این فیلم آن است که ملک فهد سه بار همسر فلسطینی خود را مجبور به سقط جنین کرد، زیرا نمی‌خواست یک عرفات کوچک در کاخ داشته باشد.»

جنان حرب در این گفت‌و‌گو، سلمان پادشاه کنونی عربستان را فردی خشن توصیف کرد و وی را «قصاب ریاض» خواند، زیرا هنگامی که امیر ریاض بود، افراد بسیاری را اعدام کرد.

در هر صورت حرب از فهد به‌دلیل برخی بی‌مبالاتی‌هایش شکایت کرد. دادگاه عالی لندن در 3 نوامبر 2015 (12 آبان) عبدالعزیز بن فهد را به پرداخت ده‌ها میلیون دلار به وی ملزم کرد. بر طبق حکم قاضی، حرب علاوه بر دریافت مالکیت دو آپارتمان گران‌قیمت در لندن که ارزش آن‌ها حدود 14 میلیون پوند است، باید مبلغی بیش از 15 میلیون پوند دریافت کند.

در متن شکایت حرب آمده بود: «فهد به من وعده داده بود تا زمان مرگش همه نیازهای مالی‌ام را تأمین خواهد کرد. همچنین عبدالعزیز فرزند فهد در سال 2003 به من گفت که وعده پدرش را اجرا می‌کند ولی این کار را انجام نداد.»

ملک فهد در سال 1982 (1361) پادشاه عربستان شد و در سال 2005 (1384) درگذشت.




منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین