|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۷۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
خلفان در کاربری توییتر خود نوشت: «اسرائیلی‌ها فردی را که اصالت شیعی و نژاد کنیایی دارد، روی کار آورده‌اند تا خطرات ایران را از خود دور کنند.»
ادعای معاون فرمانده پلیس دبی درباره شیعه بودن رئیس‌جمهوری آمریکا با موجی از واکنش‌های تمسخرآمیز کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

ضاحی خلفان معاون فرمانده پلیس دبی ادعا کرد که باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا اصالتاً شیعه است و اسرائیل به اوباما برای تصدی پست ریاست‌جمهوری آمریکا کمک کرده تا در مقابل ایران بایستد!

خلفان در کاربری توییتر خود نوشت: «اسرائیلی‌ها فردی را که اصالت شیعی و نژاد کنیایی دارد، روی کار آورده‌اند تا خطرات ایران را از خود دور کنند.»

خلفان افزود: «شاید حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران از اوباما برای سفر به تهران دعوت کند و انتظار می‌رود که اوباما به قم و مشهد سفر و از حسینیه‌های بزرگ ایران دیدن کند.»

کاربران توییتر سخنان خلفان را به تمسخر گرفتند و یکی از این کاربران به نام «زیاد» نوشت: «از پرستار ضاحی خلفان خواهش می‌کنیم که داروهای بیماری روانی وی را سر وقت به وی بدهد!»

کاربری دیگر به نام «حزام» نوشت: «هر رئیس‌جمهوری در آمریکا بدون در نظر گرفتن اصالتش می‌تواند با ایران دشمنی کند.»

سیف عراقی نیز نوشت: «اوباما چگونه شیعه است، در حالی که پدرش بی‌دین بود؟»

حسن عبادی نیز تأکید کرد: «خلفان ! تو باید در بیمارستان روانی بستری شوی. به خدا قسم تو از لغو تحریم‌های ایران عصبانی هستی.»

محمد معشنی نوشت: «برخی از مردم مصر می‌گویند که اوباما اخوان‌المسلمینی است و تو هم می‌گویی که شیعه است. پس حرف چه کسی را باور کنیم؟!»

منبع: العالم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین