|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
کد خبر: ۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
بائرمن در ادامه به تشریح برنامه‌هایش پرداخت و گفت: برنامه‌های من در بلند مدت و کوتاه مدت به 4 برنامه گروه بندی می‌شود. نخست جوان‌ها و بازیکنانی که آینده هر برنامه‌ای بلند مدتی هستند، این مسئولیت ماست که آنها را پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در نشست خبری خود به بیان خاطره‌ای از رانندگی در خیابان های تهران پرداخت.

بائرمن در ابتدای سخنانش در نشست خبری صبح امروز خود از محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال تشکر کرد و افزود: همانطور که همه می‌دانند از آلمان و سراسر اروپا پیشنهادهایی داشته‌ام اما چرا آنها را قبول نکردم؟ پاسخش به منش مردمی که با آنها کار می‌کنم برمی‌گردد و این دلیل اصلی پذیرش پیشنهاد فدراسیون ایران بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه به بیان خاطره‌ی از رانندگی‌اش در خیابان های تهران پرداخت و اظهار کرد: روزی با خودروی خودم در مسیر کوتاهی حرکت می‌کردم و می‌دانید که چه ترافیک سنگینی در تهران حاکم است، پیش بینی می‌شد که من گم شوم، باک بنزینم خالی بود و تلفن همراه هم نداشتم.

بائرمن افزود: با پژو رانندگی می‌کردم فقط از خدا می‌خواستم کمکم کند. ناگهان یک تابلو دیدم که رویش نوشته شده بود میدان المپیک. تشخیص دادم باید نزدیک هتل محل اقامتم باشم، کنار خیابان توقف کردم و از یک تاکسی با علامت اشاره خواستم به سمت هتل المپیک برود و من هم او را تعقیب کنم وقتی به هتل رسیدیم خواستم مبلغی به او بدهم اما راننده قبول نکرد این را از صمیم قلب ابراز می‌کرد.

این داستان کوچکی است از مرام مردم ایران که در ذهن من است، کار در ایران نمی‌تواند فقط جنبه تجاری برای داشته باشد می‌خواهم با این مردم کار کنم و برایشان افتخار کسب کنم.

بائرمن در ادامه به تشریح برنامه‌هایش پرداخت و گفت: برنامه‌های من در بلند مدت و کوتاه مدت به 4 برنامه گروه بندی می‌شود. نخست جوان‌ها و بازیکنانی که آینده هر برنامه‌ای بلند مدتی هستند، این مسئولیت ماست که آنها را پیدا کنیم.

وی افزود: برنامه دوم مربوط به مربیان ایرانی است، منظور من فقط مربیان سوپرلیگ و مسابقاتی نیست بلکه مربیان رده پایه را هم دربر می‌گیرد، سعی می‌کنیم کلینیک‌های مربیگری متعددی در تهران و شهرهای دیگر ایران برگزار کنیم.

بائرمن در تشریح سومین برنامه‌اش اظهار کرد: من در دانشگاه‌های آمریکا مربیگری کرده‌ام، در سطح NBA در تمرینات تیم‌ها حضور داشتم. بیش از 150 بازی یورو لیگ را مربیگری کرده‌ام و در کشورهایی مثل لیتوانی، یونان، روسیه و آلمان در بالاترین سطح حضور داشتم.

در یک دوره المپیک و 2 دوره جام جهانی و 5 جام ملت‌های اروپا حضور داشتم، می‌خواهم به داورهای ایرانی کمک کنم و ایده‌های جدید به آنها دهم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال چهارمین مرحله برنامه‌اش را تیم بزرگسالان دانست و اضافه کرد: نمی‌توانید تصور کنید چقدر از مربیگری در ایران لذت بردم، هم در مربیگری ستاره‌های بسکتبال ایران و هم در کارم با بازیکنان جوان احساس خوشحالی کردم.

ما حالا دو هدف کوتاه و بلند مدت داریم و می‌رویم که بهترین و قوی‌ترین تیم ملی را آماده کنیم و باعث سربلندی ایران شویم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
ببینید چطور رفتار یک نفر می تواند باعث ایجاد خاطره ای خوب از یک ملت باشد و حتی باعث نفع مادی برای یک کشور!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین