|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه بالابر حمل مصالح ساختمانی بر سر کارگری 16 ساله خبر داد.
سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه سقوط بالابر حمل مصالح ساختمانی در ساعت 8:22 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 4 و عوامل گروه نجات یک به محل حادثه واقع در خیابان محمدیه کوچه کربلایی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بود، افزود: کارگران مشغول حمل اجناس و لوازم به وسیله بالابر به پشت‌بام بودند که ناگهان به علت رعایت نکردن اصول ایمنی، این بالابر از جایش کنده شد و بر سر کارگر 16 ساله افغان سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگر به شدت از ناحیه سر، گردن و پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود، گفت: آتش‌نشانان به سرعت اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کرده و این کارگر را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی علت این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی در نصب بالابر و محکم نبودن پایه‌های آن اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان در ساعت 9 به عملیات خود خاتمه دادند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین