|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۷۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
برنامه «آیینه خانه» شهاب مرادی به دلایل نامعلوم روی آنتن نمی رود. این اتفاق درست چند روز بعد از انتقاد صریح وی به سریال معمای شاه در همین برنامه رخ داده است تا گمانه هایی که درباره ممنوع التصویری وی منتشر شده بود جدی تر شود. البته محرومیت روحانیون سرشناس از حضور در برنامه های تلویزیون به دلیل انتقاد از رسانه ملی سابقه ای بیش از این دارد.
حجت الاسلام شهاب مرادی که تقریبا به عنوان کارشناس میهمان ثابت برنامه آیینه خانه روی آنتن شبکه 2 می رود هفته گذشته در این برنامه انتقادات جدی را روانه سریال پر خرج «معمای شاه» کرده بود و گفته بود اجازه نمی دهد فرزندانش این سریال را تماشا کنند و آن را با سریال های فارسی وان مقایسه کرده بود. او دلیل اصلی‌ آن را مسائل اخلاقی و تربیتی عنوان کرد.

او در ادامه گفت: «دیالوگهای این سریال باور پذیر و برای مخاطب قابل پذیرش نیست، آیا کسی باور می کند شاه ضعیف و همجنس باز بوده است؟ این پدرسوخته اتفاقا قوی بود و همه دنیا پشت سرش بودند و عظمت امام این بود که چنین فردی را شکست داد. کسی با دیدن این سریال درباره بد بودن شاه قانع می شود؟ چرا چنین پولی باید صرف چنین سریال بی تاثیری شود؟»

مرادي البته در اظهاراتش از برنامه ديگر صدا و سيما تجليل كرد و سخنان كارشناسان تاريخي را كه پس از سريال معماي شاه گفت و گو مي كنند بسيار مفيد دانست.

اظهاراتی که البته خبر بیست و سی به عنوان پرمخاطب ترین بخش خبری سازمان در یکی از گزارش های خود به آن پرداخت و با طعنه و کنایه به مرادی پاسخ داد.

اما روز گذشته شهاب مرادی در آخرین پست صفحه اینستاگرام خود با عنوان «بدون شرح» و بدون هیچ توضیح اضافه ای تصویر پیامک «حسین رضا قربانی» را منتشر کرد که در آن نوشته است: «سلام شب بخیر این هفته برنامه آیینه خانه کنسل می باشد با تشکر حسین رضا قربانی» تا مشخص شود مدیران دوره اخیر سازمان صدا وسیما با وجود شعار سعه صدر، هنوز در عمل برخی ویژگی های خاص دوران قبل را حفظ کرده اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
حیف از پولی که خرج این فیلم کردند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین