|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
تیم العربی قطر که اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی ایران، را در اختیار دارد طی روزهای اخیر در صدر اخبار رسانه های داخلی قرار داشته است.
سران باشگاه العربی قطر برای رفع مشکل خود در خط میانی از جواد نکونام برای سفر به قطر و مذاکرات دعوت کردند و این بازیکن نیز چند روزی در دوحه حضور پیدا کرد.

رسانه های قطری از قرار دادن نام جواد نکونام به جای سرجیو دوترای برزیلی در لیست تیم العربی خبر دادند و پیوستن این بازیکن ایرانی قطعی دانستند.

عصر امروز خبر دیگری از اردوی تیم العربی در امارات رسید که دوترای برزیلی در تمرینات این تیم حضور دارد و حتی در بازی تدارکاتی با تیم بن یاس یک نیمه بازی کرده است.یک مدافع جوان فرانسوی به نام سیساکو نیز در تمرینات تیم العربی شرکت کرده تا در صورت جلب رضایت فرانکو زولا همبازی یاران دژاگه شود.

پر بودن لیست 4 بازیکن خارجی تیم العربی با وجود دژاگه،پائولینهو، دوترا و فانی اوضاع مبهمی را پیش روی کادر فنی و مدیران باشگاه العربی و دو بازیکن دیگر خارجی یعنی جواد نکونام و سیساکوی فرانسوی  قرار داده است.

از سوی دیگر آل شافی، ناظر اصلی باشگاه العربی در نشستی با زولا از وی درخواست کرده بود تا در ازای انتقال پائولینهوی برزیلی دو بازیکن را از تیم لخویا جذب کنند که با مخالفت شدید سرمربی ایتالیایی مواجه شد.

شاین ذکر است تیم العربی امروز در اردوی امارات دیداری تدارکاتی را با تیم بن یاس برگزار کرد و با نتیجه دو برصفر مغلوب شد.اشکان دژاگه در نیمه دوم به میدان رفت.

منبع: برنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین