|
|
امروز: پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
حیدر پور تاکید کرد: به نظرم برجام که در جهت هموار ساختن روابط خارجی ایران بسیار موثر بوده است با تعمیم آن عرصه اقتصادی به حوزه های اقتصادی و صنعتی بسیار کمک خواهد کرد.
با اجرا شدن برجام عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید گفت: اجرایی شدن برجام مهمترین اعمال است برای هموار کردن مسیر اجرای  تدابیر سیاسی ایران به ویژه در زمینه سیاست خارجی. 

وی افزود: به هر صورت فعالیت هایی صورت گرفته بود تا ایران هراسی را در جهان به راه بیاندازند اما برجام مانعی شد بر سر تمام این تلاش ها  و جریان را حتی معکوس کرد، به گونه ای که امروزایران هراسی جای خود را به علاقمندی به ایران داده است، به صورتی که بعد از توافق اولیه تا امروز شاهد حضور تیم های بزرگ سیاسی و اقتصادی از سوی کشورهای اروپایی و غیراروپایی در ایران هستیم.

حیدر پور تاکید کرد:  به نظرم برجام که در جهت هموار ساختن روابط خارجی ایران بسیار موثر بوده است با تعمیم آن عرصه اقتصادی به حوزه های اقتصادی و صنعتی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به ای سوال که اجرای برجام چه تاثیری بر تبلیغات منفی عربستان علیه ایران بعد از ماجرای سفارت دارد گفت : ماجرای سفارت عربستان یک موضوع مقطعی بود که حواشی آن امروز تحت الشعاع برجام قرار خواهد گرفت و عربستان دیگر قادر نخواهد بود در برابر موج مثبتی که امروز به نفع ایران در جهان به راه افتاده است تبلیغات منفی خود را به پیش برد و

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین