|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
بازیکنان زیر 18 سال محروم کرد. این دو باشگاه مادریدی در تابستان 2016 و زمستان 2017 نمی‌توانند با بازیکنان قرارداد امضا کنند.
رییس باشگاه اتلتیکومادرید به محرومیت این باشگاه توسط فیفا اعتراض خواهد کرد.

 به نقل از آس، فیفا روز گذشته (پنجشنبه) اتلتیکومادرید را به همراه ر‌ئال‌ ماد‌رید به علت تخلف در جذب

بازیکنان زیر 18 سال محروم کرد. این دو باشگاه مادریدی در تابستان 2016 و زمستان 2017 نمی‌توانند با بازیکنان قرارداد امضا کنند.

انریکه سرسو رییس باشگاه اتلتیکومادرید در این باره گفت: این محرومیت‌ بدی است و در هر صورت ما به آن اعتراض خواهیم کرد و درخواست تجدید نظر خواهیم داد. دلایل خود را داریم. فیفا در 110 صفحه به شرح این محرومیت پرداخته و آن را برای ما ارسال کرده است. با دقت آن را خواهیم خواند تا بدانیم که کدام یک از این انتقال‌ها باعث این تصمیم فیفا شده است. این اتفاق عادی نیست و حتما به آن اعتراض خواهیم کرد.

رییس باشگاه اتلتیکومادرید درباره وضعیت تیمش پس از این محرومیت، اظها‌ر کرد: فصل‌ها طولانی هستند و همیشه برخی از بازیکنان را برای مدتی به علت آسیب‌دیدگی‌ یا عوامل دیگر از دست می‌دهیم. خو‌شبختا‌نه تیم‌مان گسترده است و از بازیکنان خوب و جوانی برخوردار است. می‌توانیم دو فصل را بدون امضای قرارداد پشت سر بگذاریم. گروه جوانی در اختیار داریم و معتقدیم که می‌توانیم این مشکل را حل کنیم.

سرسو در‌ رابطه با افزایش دستمزد آنتوان گریزمان گفت: باید از ثروت‌هایمان که بازیکنان هستند حفاظت کنیم و تصور می‌کنم برای افزایش دستمزد او مذاکره خواهیم کردم، اما در حقیقت نمی دانم کی آن اتفاق خواهد افتاد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین