|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۷۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
عکس دستگيري نظاميان امريکايي که در 130 رسانه دنيا پخش شد، کاري کرد که موشک با 3000 کيلومتر برد هم نمي‌کند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت رسانه گفت: عکس دستگيري نظاميان امريکايي و دست به گردن شدن آنها که در 130 رسانه دنيا پخش شد، کاري کرد که موشک با 3000 کيلومتر برد هم نمي‌کند.

 بيژن نوباوه در همايش بزرگداشت شهداي رسانه و روز بسيج رسانه افزود: شهداي رسانه هيچ‌گاه جز سلاح قلم، اسلحه به دست نگرفتند و آنچنان جانفشاني کردند که مصداق مردان بزرگ خدا هستند و امروز همه دنيا مي‌داند مهم‌ترين رکن قدرت، رکن رسانه است.


وي با بيان اينکه ما جنگ افزار دفاعي لازم را در امر رسانه طراحي نکرده‌ايم، تاکيد کرد: امروز بايد اين پهنه بسيج را آنچنان بگسترانيم که همه مردم خودشان را بسيجي بدانند و رسانه‌ها اين قدرت را دارند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: شهيد رهبر تا چند سال پيش حتي شهيد محسوب نمي‌شد و خيلي از همکاران ما در سابقه‌شان يک روز هم حضور در دفاع مقدس برايشان ثبت نشده و اين يک نقيصه است که بنده با سردار فيروزآبادي هم صحبت کرده‌ام.

وي تصريح کرد: امروز اين شبکه هاي اجتماعي، هم تهديد است هم فرصت، امروز سرزمين سوخته به‌ درد امريکايي‌ها نمي‌خورد، آنها نوکر مي‌خواهند و سرزميني مي‌خواهند تا آن را استثمار کنند و کالاهايشان را در آن بفروشند.

نوباوه با بيان اينکه امروز بايد تضارب فکري وجود داشته باشد تا انقلاب پيشرفت کند،‌گفت: ‌امروز 140 راديو و تلويزيون عليه ما به زبان فارسي برنامه پخش مي‌کنند، ما امروز تاريخ ساز ترين ملت دنيا هستيم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: راديو تلويزيون ما با 40 ايستگاه بودجه‌اش با شهرداري تهران برابري مي‌کند و رسانه اي است که يک تنه در برابر جهان ايستاده است اما به تلويزيون مي‌گويند با تبليغات بودجه اش را تامين کند.
منبع:خبرگزاري صداوسيما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین