|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
رضا یزدانی و پرویز هادی مدال طلای رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی را از آن خود کردند.
در ادامه رقابت های کشتی آزاد جام تختی، آزادکاران اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که در پایان رضا یزدانی و پرویز هادی به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند.

فینال وزن ۹۷ کیلوگرم:

رضا یزدانی 7 - 4 امیر محمدی

در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران که ۲ مدال طلای جهان را در کارنامه خود دارد و انگیزه زیادی برای حضور در المپیک و کسب خوشرنگ ترین مدال در این رقابت ها را دارد مقابل امیر محمدی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری دست یافت تا ضمن کسب مدال طلا حضور خود را در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حتمی کند.

در این وزن حسن رحیمی عنوان سوم را بدست آورد و در دیگر دیدار نیز اسماعیل نجاتیان و رستم اسکندری از تاجیکستان برای کسب دیگر عنوان سومی به مصاف هم خواهند رفت.

فینال وزن ۱۲۵کیلوگرم:

پرویز هادی 4 - یدالله محبی صفر

در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز پرویز هادی دارنده مدال طلای بازی های آسیایی مقابل یدالله محبی با حساب 4 بر صفر به برتری رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

در این وزن نیز امین طاهری و سید محمد رضا آذرشکیب برای کسب عنوان سومی به ترتیب مقابل جعفر شمس ناتری و جابر صادق زاده کشتی خواهند گرفت.

به این ترتیب پس از برگزاری رقابت های فینال ۴ وزن نخست کشتی آزاد و فرنگی جام تختی، سامان عبدولی، مهدی زیدوند، مهدی علیاری و امیر قاسمی منجزی در کشتی فرنگی و میثم نصیری، محمد نادری، رضا یزدانی و پرویز هادی در کشتی آزاد صاحب گردن آویز طلا شدند.

این رقابت ها فردا (جمعه) در ۴ وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی و دو وزن کشتی پهلوانی برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین