کد خبر: ۷۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
دبیر تشخیص مصلحت نظام، رمز بقای جمهوری اسلامی را خدمت بدون منت دانست و گفت: متاسفانه عده ای در حال حاضر بر سر سفره نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتزاق می کنند و ضمن اظهار ناشکری نسبت به نظام طلبکارانه برخورد می کنند.
محسن رضایی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید 'حاج سید حمید تقوی فر' و یادواره 40 شهید مدافع حرم شهرستان ری گفت: متاسفانه یک سری بر سر کار آمده اند و با بلندگوی رسانه آنچنان طلبکارانه از جمهوری اسلامی سهم خواهی می کنند که گویی تمام خانواده آنان از ابتدا تاکنون در خدمت نظام بوده است.
وی در عین حال با تاکید بر اینکه منظورش از این صحبت ها گروه و جناح خاصی نیست، اظهار کرد: این افراد که از سابقه آنچنانی نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار نیستند بر سر این سفره نظام می نشینند و ادعایشان آن است که رای مردم را دارند و با پشتوانه ملت حرف می زنند.
سرلشگر رضایی گفت: هنگامی که مطالعه می کنیم می بینیم هرچه افراد زحمت بیشتری برای انقلاب و جمهوری اسلامی کشیده اند کمتر طلبکارند و برعکس هرچه افراد کمتر برای انقلاب زحمت کشیده اند بیشتر طلبکارند و این یک واقعیت است که در جامعه دیده می شود.
وی با بیان اینکه، بیست هزار سانترفیوژ در این کشور درست شد و این موضوع تبدیل به یک میز مذاکره 10 تا 12 ساله شد که یک طرف ایران و از سوی دیگر همه قدرت های جهانی می نشستند، افزود:این میز مذاکره را چه کسانی درست کردند، اگر این مجاهدین هسته ای و جوانان انقلابی نبودند که اصلا میز گفت و گویی نبود و این سفره پهن نمی شد و ایران را تحویل نمی گرفتند.
رضایی بیان کرد: اگر ایران را در حال حاضر تحویل می گیرند برای راه اندازی این 20 هزار سانترفیوژ و اقداماتی همچون دستگیری اخیر سربازان قوی ترین ارتش دنیا که به حریم آب های ایران تجاوزه کرده بودند، است و اگر نبود اینگونه اقدامات هیچگاه وزیر خارجه و وزیر دفاع آمریکا آنقدر از موضع ذلت با ایران تماس نمی گرفتند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر نبود فکرهای انقلابی بچه های سپاه و بسیج، فاز 15 و 16 عسلویه هیچگاه در شرایط تحریم ساخته و راه اندازی نمی شد و دیدیم که که اخیرا از سوی رئیس جمهوری این طرح ها افتتاح شد.
وی همچنین اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس که 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است و حداقل سالی 10 تا 15 میلیارد دلار این پالایشگاه درآمد برای ایران خواهد داشت و این همه خدمات به نظام و انقلاب از سوی نیروهای حزب اللهی بدون منت انجام می شود.
رضایی با تاکید براینکه، وحدت را برای پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می خواهیم، افزود: ما وحدت را برای تقسیم قدرت و تقسیم غنائم انقلاب نمی خواهیم چه بسا در حال حاضر یک عده نشسته اند و می گویند وحدت یعنی اینکه سهم ما را بدهید، آیا سهم شما را از شهدا بدهیم، وحدت سهم دادن نیست بلکه ادامه راه امام راحل (ره) و شهداست.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر با دشمنانی در خارج و همچنین مشکلات اقتصادی داخلی مواجه است، گفت: در چنین شرایطی همه ما فکرها و نیروها وتوانایی هایمان را باید متمرکز کنیم و مشکلات داخل و بیرون را رفع کنیم چرا که امروز به شدت نیازمند حفظ اقتدار نظام هستیم.
رضایی تصریح کرد: نباید کسانی به دنبال سهم خواهی باشد و برای آن دست به اقداماتی بزنند و فتنه ایجاد کنند و آرامش جامعه را برهم بزنند، نیروهای انقلاب همه چیز را تحت نظر دارند، اگر کسی شکایتی به مسائل انتخاباتی از طریق قانون عمل کند و ما نیازمند آرامش و حفظ اقتدار و امنیت داخلی هستیم.
**شهید تقوی فر شخصیت فرهنگی بود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سوابق مبارزاتی و انقلابی شهید تقوی فر گفت: این شهید بزرگوار قبل و بعد از انقلاب خدمات ارزنده ای را به انقلاب اسلامی ارزانی داشت به طوریکه از پایه گذاران اطلاعات سپاه بودند و عهده دار دهها مسئولیت در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود.
رضایی در ادامه با تاکید براینکه مسئولیت سنگینی در قبال خون شهدا برعهده ماست، شهید تقوی نژاد را به معنای کامل یک شخصیت فرهنگی دانست و با اشاره به فعالیت های برجسته قرآنی آن شهید بزرگوار گفت: برای پاسداشت این شهدا تنها نباید به برگزاری آیین های این چنینی بسنده کرد.
وی با بیان اینکه، تنها یک بعد بچه های سپاه پاسداران نظامی است افزود: پاسداران بیشتر نیروهای انقلابی و فرهنگی هستند و برای فعالیت های فرهنگی ارزش فراوانی قائل اند.
رضایی در ادامه با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه شهید تقوی فر با بیان اینکه، وصیت نامه این شهید بزرگوار کوتاه اما پرمغز است و جملات این آن می تواند برای امروزی ها عبرت آموز باشد افزود: شهید تقوی فر ضمن حلالیت خواهی از تمامی کسانی که با او در ارتباط بوده اند عنوان کرده است که خودم می دانم که خوب نبودم و نتوانستم وظیفه خود را به خوبی انجام نداده ام اما تمام تلاش خود را در این خصوص کردم.
وی اظهار کرد: یک عده ای مانند شهید تقوی فر که تمام وجودشان را وقف انقلاب اسلامی کرده اند و اساس و بنیاد سپاه را بنا نهاده اند و در کنار آنها هزاران بسیجی معرفت و انرژی گرفتند و چشمه جوشان شدند با این حال خود را بدهکار می دانند و رمز بقای انقلاب اسلامی نیز در همین نکته نهفته است.
**رژیم بی عقل آل سعود هنوز متوجه قدرت ایران در منطقه نشده است
دبیر تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه، دستان پشت پرده ای رژیم ساده لوح آل سعود را در مقابله با جهان اسلام هدایت می کنند گفت:آل سعود آنقدر بی عقل اند که هنوز متوجه قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه نشده اند.
رضایی با تاکید براینکه، در حال حاضر حادثه عجیب، قابل مطالعه و عبرت آموزی در دنیا در حال وقوع است، گفت:عده ای از بهترین انسان ها در عراق و سوریه و یمن در حال مبارزه با بدترین انسان ها هستند که پشتوانه آنها رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم آل سعود است.
وی افزود: هدف استکبار از راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه به طور حتم عقب راندن مسلمانان و از بین بردن زیرساخت های اقتصادی کشورهای مسلمان منطقه است.
دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه، دستان پشت پرده ای رژیم ساده لوح آل سعود را در مقابله با جهان اسلام هدایت می کنند گفت: حتی خود عربستانی ها نیز شاید ندانند که استکبار قصد تجزیه این کشور را نیز در سر می پروراند.
وی با اشاره به تصمیم اخیر رژیم آل سعود در واگذاری شرکت یکهزار میلیارد دلاری آرامکو در شرق عربستان به شرکت هایی از کشورهای اروپایی و یا آمریکا گفت: اگر سهامداران غربی این شرکت را بخرند به طور قطع شرق عربستان به کلی در دست آنها می افتد و پس از آن ارتش خود را وارد این منطقه خواهند کرد.
رضایی با اشاره به ورود جنگ غیر منطقی عربستان با یمن و ورود به بحرین و همچنین اتفاقاتی تلخی همچون حادثه منا گفت: رژیم آل سعود با اینگونه اقدامات تنها قصد برخورد با توان و قدرت ایران را دارد و می خواهد به کشورهای منطقه بگوید که روی قدرت ایران حساب نکنید.
وی افزود: در صورتیکه جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر با اقدام اخیر خود در دستگیری سربازان تا دندان مسلح آمریکایی بعنوان متجاوزین به حریم دریایی نشان داد که حتی قدرت آمریکا نیز در برابر ایران چیزی نیست و عربستان که جای خود را دارد.
وی افزود: البته جمهوری اسلامی ایران هنگامی که دید سربازان آمریکایی به اشتباه وارد حریم آب های ایران شده اند با آنها برخوردی کاملا اخلاقی داشت و آنها را تحویل نیروهای آمریکایی داد و عربستان آنقدر بی عقل است که اقتدار ایران را نمی بیند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: به طور حتم روزی مردم مسلمان عربستان سردمداران رژیم فاسد آل سعود را به دلیل خیانت آنها به این کشور و جهان اسلام در خیابانهای این کشور اعدام خواهند کرد.
مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید 'حاج سید حمید تقوی فر' و یادواره 40 شهید مدافع حرم شهرستان ری به همت پایگاه مقاومت بسیج پیروان ولایت، شهرداری منطقه 20 و ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدای (ع) استان تهران با حضور سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی از مسئولین کشوری و محلی، خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم روز پنج شنبه 24 در حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد.
شهید 'حمید تقوی فر' مدافع حرم امامین عسکریین(ع) ششم دی ماه سال گذشته در منطقه عمومی سامرا در 110 کیلومتری شمال بغداد بر اثر تیراندازی عوامل تکفیری و جنایتکار داعش به فیض شهادت نایل آمد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین