|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۷۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
جناب آقا تهرانی چرا قسم حضرت عباس (ع) می خورد تا دل جناب لاریجانی را به دست آورد، آیا ادامه حیات حزب کوچک پایداری به این مساله بستگی دارد؟!
آقای آقا تهرانی! با این اسلام، موصل را به روش داعش هم نمی توانید حفظ کنید!
سایت دولت بهار در مطلبی نوشت؛

چند نکته درباره سخنان اخیر شیخ مرتضی آقاتهرانی شاگرد گرین کارت دار جناب مصباح و فارغ التحصیل دانشگاه انگلیسی مک گیل کانادا و بریکلی آمریکا:

1- جناب آقاتهرانی درباره ورود با ضابطه بانوان به ورزشگاه ها در حالی دلایل دکتر الهام و دکتر احمدی نژاد را «توجیهات غیر فقهی» و مخالفت با مراجع می داند که ملاک این عمل دولت نهم همانطورکه دکتر الهام صریح گفتند نظر فقهی رهبری معزز انقلاب بوده است، بنابراین آقاتهرانی با چه توجیهی اقدام منوط به نظر رهبری را «توجیهات غیرفقهی» بر می شمارد؟!

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، در دیدار با فعالان استانی در آبان ماه ۱۳۹۰ درباره ماجرای ورود زنان به ورزشگاه گفت: «با یکی از کسانی که قبلا به ایشان ارادت داشتیم و الآن هم دوستشان داریم، چهل و پنج دقیقه صحبت کردیم که تمام این چهل و پنج دقیقه به فحش و ناسزا به دولت گذشت. تهمتهای دزدی، جادوگری، رمالی به دولت نثار کرد و گفت تمام مسایل و برنامه های فرهنگی شما از ارزشها و از مسیر اصلی منحرف است. من گفتم شما یک موضع دولت را نشان بدهید که مخالف فتواهای رهبری باشد. گفت: ورزشگاهها! من گفتم من با رهبری صحبت کردم، رهبری گفتند در دولتهای دیگر بخاطر اینکه سوء استفاده و بهره برداری سیاسی ممکن بود بشود، اجازه ندادم ولی ایشان به بنده اجازه دادند. بعد چون فضا خراب شد، ایشان فرمودند موضوع را جمع کنید چون فعلا مسأله اول مملکت این نیست.»

۲- جناب آقاتهرانی در این مصاحبه خود را فقیه می نامد، این در صورتی است که ایشان و جناب علی مصباح و سقای بی ریا برای نامزدی در انتخابات قبلی خبرگان در سال 84 در آزمون فقهی شرکت کردند و مردود شدند!

۳- جناب آقا تهرانی از دادن برگه A4 به دکتر احمدی نژاد سخن می گوید که پشت و روی آن گناهان و خوبی های ایشان را می نوشتند! این سخن ما را یاد مجالس تفتیش عقاید می اندازد! این مؤسسه پرتناقض و اجحاف گر و تبعیض آمیز نسبت به دانش پژوهان چگونه خود را در مقام اقرار و تفتیش عقاید می بیند؟! این است اسلام خمینی (ره) و اسلام رهبری معظم انقلاب؟! با این اسلام موصل را به روش داعش هم نمی توانید حفظ کنند!

۴- خود گویی و خود خندی٬ جناب مصباح طبق کدام ادله و شواهدی حضور صوفی ها و عرفان های دروغین را در اطرافیان دکتر احمدی نژاد فهمیده بود که عمر با ارزش ایشان را هدر می داد و واعظ شهر شده بود، آیا این هم بنابر مسموعات و «احتمال یک در میلیون» است؟!

۵- جناب آقا تهرانی چرا قسم حضرت عباس (ع) می خورد تا دل جناب لاریجانی را به دست آورد، آیا ادامه حیات حزب کوچک پایداری به این مساله بستگی دارد؟!

۶- خیلی جالب است این جریان اجاره ای در حساس ترین زمان ها و در اوقاتی که اقبال و دلتنگی ها برای دکتر احمدی نژاد زیاد می شود به نفع فتنه مصاحبه ای جنجالی به پا می کند و هاشمی رفسنجانی را به تکه و پاره کردن فیزیکی تهدید می کنند!

۷- البته شاید هم جناب آقاتهرانی که در آزمون فقهی خبرگان شرکت نکرده است با این عرض ارادت به حضرات خواستار استثنا شدنش از آزمون فقهی باشد به خصوص که آنجا که می گوید: آقای مصباح من و سقای بی ریا را فقیه می داند و ...



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین