|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۷۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
سرمربي پرسپوليس گفت: درپي دروازه بان خوب هستيم اما دروازه‌بان‌هاي خوب ايراني با تيم‌هاي‌شان قرارداد دارند.
برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از تمرين امروز درباره شرايط پرسپوليس افزود: خوشحالم که بعد از يک مدت دوباره تمرينات خود را دنبال مي‌کنيم، از امروز تمرينات را براي نيم‌فصل دوم آغاز مي‌کنيم و همان‌طور که شنيديد اردوي دبي هم لغو شده است.
او گفت: با توجه به شرايطي که پيش آمده، تمام مدت در تهران خواهيم بود، بخشي از تمرينات در ورزشگاه آزادي و بخش ديگر را در درفشي‌فر برگزار مي‌کنيم، وحيد حيدريه و ميلاد کمنداني به تيم اميد رفته‌اند و 2 دروازه‌بان هم نداريم، انتظار دارم که بازيکنان با انگيزه به تمرينات بيايند، از بازيکناني که رفتند، فقط ايمان صادقي به طور رسمي جدا شده است و هم اکنون هيچکس قرار نيست از جمع ما جدا شود؛ در چند روز آينده هم شايد برخي به عنوان بازيکن جديد به جمع ما اضافه شوند، درخصوص بازيکني هم که به طور قطعي به جمع ما اضافه خواهد شد، حتماً دروازه‌بان جذب خواهيم کرد و به زودي اين را اعلام خواهيم کرد.
سرمربي پرسپوليس گفت: در جام شهدا شرکت خواهيم کرد، در اين جام با برگزاري 2 بازي تيم آماده مي شود.
برانکو درباره جدايي آندره پاناديچ گفت: پاناديچ مجبور بود که به کرواسي برود، چون قبل از سال نو ميلادي پدرش عمل جراحي انجام داد و از آنجايي که با جايي قرارداد نداشت، پيشنهاد تيم کرواسي را قبول کرد و رفت، از من پرسيد چه کار کنم و گفتم در کرواسي مي‌تواني کار کني و او با توجه به پيشنهادش، به اين تيم پاسخ مثبت داد، اين يک اتفاق جديد براي همه بود و هنوز به جانشين پاناديچ فکر نکرده‌ايم، نمي‌خواهم هرکس را که از راه رسيد به کادرفني اضافه کنم، هم اکنون کسي در برنامه‌هاي ما نيست، نه کمک کروات و نه کمک ايراني، کريم باقري، قنبرپور و مارکو دستياران من هستند.
او درباره شايعه حضور هومن افاضلي براي حضور در کادرفني پرسپوليس گفت: قبل از هر چيزي هومن را يک آدم با دانش فوتبالي مي‌دانم، او مربي است که بالاترين مدرک مربيگري را دارد و فوتبال را خيلي خوب مي‌فهمد، اما همان‌طور که گفتم، با موقعيتي که براي پاناديچ به وجود آمد و ما غافلگير شديم، در نظر نداريم که کسي را اضافه کنيم و به شخص خاصي فکر نکرده‌ام. البته افاضلي مربي بادانشي است و ما با هم دوستاني چند ساله  هستيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درمورد خط خوردن احمد نوراللهي از تيم اميد که روحيه اين بازيکن را پايين آورده است، گفت: نمي‌دانم نوراللهي به چه علت به تيم اميد دعوت نشد، هيچکدام از ما به او نگفتيم که به تيم اميد نرود و او را تشويق هم کرديم، او از ابتداي فصل از عمل جراحي کتف تا آسيب‌ديدگي مچ پا درگير چنين مسائلي بود و به همين علت خيلي از بازي‌ها را از دست داد، در بازي آخر با استقلال خوزستان هم درخصوص بازي دادن او ترديد داشتيم، چون مشکل مصدوميت داشت، نوراللهي قبل از اين بازي فقط 2 جلسه تمرين کرد و در بقيه روزها تحت درمان بود.
برانکو افزود: اينکه سرمربي تيم اميد به چه علت نوراللهي را خط زده براي ما مشخص نيست، مصدوميت نوراللهي واقعي بود، او هفته‌اي چهار روز فيزيوتراپي مي‌کرد و جدا از بقيه تمرين اختصاصي انجام مي‌داد، بابت خط خوردن نوراللهي متأسفم، چون فکر مي‌کردم او مي‌تواند به تيم اميد کمک کند تا اين تيم هم بعد از سال‌ها به المپيک برود.
او درباره جدايي صادقي گفت: به دنبال بازيکن جديد نخواهيم بود، مگر اينکه اتفاق خاصي رخ بدهد، صادقي خودش تصميم گرفت به تيمي برود که بتواند بازي کند، باشگاهي که شانس زيادي براي آمدن به ليگ برتر دارد و تلاش زيادي مي‌کند، ما نخواستيم مقابل پيشرفت اين بازيکن را بگيريم و او رفتني شد، اما تمام ورودي و خروجي‌هاي تيم با هماهنگي من است، اکنون کفشگري هم چنين شرايطي دارد و دوست دارد ثابت باشد، اما در پرسپوليس کسي نمي‌تواند تضمين کند که کسي فيکس بازي کند.
سرمربي تيم پرسپوليس گفت: کفشگري بازي‌هاي زيادي براي پرسپوليس انجام داده و ما او را بيرون نخواهيم کرد، او زحمت کشيده، مصدوم شده و در بازي با ملوان در جام حذفي هم هنگام گرم کردن مصدوم شد و بازي نکرد، کسي دوست ندارد کفشگري را بيرون کند، اما اگر خودش بخواهد برود، کسي مانع نخواهد بود.
برانکو درباره اينکه آيا بيرانوند در ليستش بوده و معاوضه اومانيا و ننزيچ واقعيت دارد، گفت: هر کاري مي‌کنيم با هماهنگي باشگاه است، از بازيکن خاصي نام نمي‌برم و تا زماني که انتقال بازيکني قطعي نشده باشد، صحبت نمي‌کنم، چه بيرانوند و چه بازيکن ديگري، درباره آمدن فروزان هم صحبت شده بود، اما او به راه‌آهن رفت، زماني صحبت مي‌کنيم که همه چيز قطعي شود، به دنبال دروازه‌بان هستيم،‌ اما هر زمان که قطعي شد اعلام مي‌کنيم.
او درباره مشکلي که براي سوشا مکاني به وجود آمده است، گفت: سوشا دروازه‌بان تيم ما و دروازه‌بان تيم ملي است، وضع بدي براي او و باشگاه پيش آمده، اما اين اتفاق بيشتر به ضرر سوشا و خانواده‌اش تمام شده که بسيار ناراحت‌کننده است، در اين زمينه ما تصميم نمي‌گيريم و ارگان‌هاي ديگر تصميم مي‌گيرند، نمي‌خواهم صحبتي کنم که روي آينده سوشا تأثيري داشته باشد، اما هم من و هم باشگاه از او حمايت مي‌کنيم، زماني که تصميم قطعي گرفته شد، بيشتر مي‌توان صحبت کرد، مطمئناً تصميمي که گرفته مي‌شود، قانوني است اين اتفاق هم براي ما و باشگاه تلخ بود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که دروازه‌بان تيمش خارجي خواهد بود يا ايراني، گفت: قطعاً دروازه‌باني خوب مي‌گيريم البته که دروازه‌بان‌هاي خوب ايراني با تيم‌هاي‌شان قرارداد دارند و سخت است که بتوانيم آنها را جذب کنيم.
برانکو درباره اينکه اگر دروازه‌بان خارجي بگيرد بايد يکي از بازيکنان خارجي تيمش را از ليست خارج کند، گفت: نمي‌توانيم صحبت قطعي در خصوص جذب دروازه‌بان بکنيم و در چهار پنج روز آينده همه چيز قطعي خواهد شد.
او درباره احتمال آسيايي بودن دروازه‌بان آينده تيمش گفت: اجازه بدهيد تصميم مي‌گيريم، ايران دروازه‌بان‌هاي خوبي دارد، زمان من ميرزاپور،‌ رحمتي، طالب‌لو بودند اما اکنون هر تيمي يک دروازه‌بان خوب دارد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا امشب با افاضلي جلسه دارد يا نه، گفت: تعجب مي‌کنم از سؤال شما، البته هومن را هر شب مي‌بينم، اما فکر نمي‌کنم امشب او را ببينم،‌ به اين علت که سرما خورده‌ام و بايد استراحت کنم.
منبع:خیر گزاری صدا و سیما

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین