|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۴
کد خبر: ۷۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از فردو و اراک خبر داد.
 حسین سبحانی‌نیا با اشاره به نزدیک شدن به روز اجرای برجام گفت: بر اساس مصوبه مجلس، کمیسیون امنیت مسئولیت نظارت بر حسن اجرای برجام را بر عهده گرفته است به این جهت برنامه ریزی شده که اعضای کمیسیون روند اقدامات ایران برای اجرای این توافق را رصد کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس نهم شورای اسلامی با یادآوری اینکه تا کنون کمیسیون امنیت ملی چه اقدامات نظارتی انجام داده است، اظهار داشت: اعضای کمیسیون امنیت ابتدا از سایت هسته ای نطنز بازدید کردند و تصمیم دارند هفته آینده نیز از راکتور اراک و تاسیسات هسته ای فردو بازدید کنند.

به گفته این نماینده، مقرر شده بود که دوشنبه 14 دی ماه این بازدید صورت گیرد که به روز سه شنبه 22 دی ماه موکول شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی باید گزارشی از روند اجرای برجام به صحن علنی ارائه کند این بازدیدها صورت می گیرد تا گزارشی مبتنی بر واقعیت و اقدامات انجام شده تهیه شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور بازرسان آژانس انرژی اتمی در ایران برای بررسی اقدامات اولیه اجرای برجام گفت: هفته آینده این موضوع نیز در کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، در کل تصمیم داریم هفته آینده آخرین اخبار و اقدامات در زمینه برنامه جامع اقدام مشترک را بررسی کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین