|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
او درباره آمادگی خودش در این بازی توضیح می دهد: «والا من بیشتر در زمین ورجه وورجه می کردم! نمی دانم این چه رازی است که من و علی دایی و کریم باقری چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می کنیم.
سرمربی نفت تهران امروز در دیداری خیریه به میدان رفت.

 علیرضا منصوریان امروز با پیراهن ستاره های ورزش مقابل تیم هنرمندان در مشهد به میدان رفت. او در کنار چهره هایی چون خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب، علی دایی، کریم باقری و... به میدان رفت. منصوریان پس از این بازی به خبرآنلاین می گوید: «من فقط به خاطر کارهای خیریه و خداداد عزیزی رفتم. حتی به خداداد گفتم به خاطر بازی خیریه حاضرم خودم تمام هزینه های سفرم را بدهم و بروم. این قسمتی از زندگی ماست و وظیفه داریم در بازی های خیریه بازی کنیم.»

او درباره آمادگی خودش در این بازی توضیح می دهد: «والا من بیشتر در زمین ورجه وورجه می کردم! نمی دانم این چه رازی است که من و علی دایی و کریم باقری چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می کنیم. سال 98 هم همینطور بود. نمی دانم چطوری است که چشممان را هم ببندند در زمین هم همدیگر را پیدا می کنیم.» منصوریان درباره علی دایی هم می گوید: «علی دایی است دیگر... هنوز توپ را ته تور می زند. عین سابق است.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین