|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱
وی با بیان اینکه جزیره کیش جزیره ای گردشگری و اقتصادی است اظهار داشت : برای رسیدن به این هدف باید پلیس و نیروی انتظامی به نقطه مطلوب برسد.
مدیر عامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه نیروی انتظامی ضمن حفظ اقتدار با رافت کامل برخورد کند افزود : با توجه به گردشگری بودن منطقه بدرفتاری ، بداخلاقی و برخورد نامناسب سبب ریزش در گردشگری خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا ، علی اصغر مونسان در جمع درجه داران و سربازان نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی کیش با بیان اینکه با توسعه جزیره فعالیت نیروی انتظامی نیز افزایش خواهد یافت افزود: این نیرو از اینکه منطقه آزاد کیش را یک جزیره بداند باید خارج شود زیرا منطقه آزاد کیش شامل چهار جزیره کیش ، هندورابی ، فارور کوچک و فارور است .

وی با اشاره به ماموریت کیش در حوزه گردشگری اظهار داشت : تمامی دستگاهها در این جزیره مهم و تاثیر گذار و با دیگر مجموعه ها در ارتباط هستند بنا براین همه باید تلاش کنیم تا گردشگری بیش از پیش توسعه یابد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه گردشگری از صنایع بسیار حساس است گفت : در این صنعت بیش از ابزار با افراد سرو کار داریم بنابراین بدرفتاری، بداخلاقی و برخورد نامناسب سبب ریزش در گردشگری خواهد شد .

وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت در جزیره کیش گفت: این نیرو ضمن حفظ اقتدار با رافت کاملی که از دین اسلام آموخته باید برخورد کند.

رئیس شورای تامین منطقه آزاد کیش اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر در صدر کار قرار داشته باشد و اگر موردی مشاهده می شود نیروی انتظامی با کار اصلاحی، اخلاق مناسب و اعمال قانون با آن برخورد کند.

وی به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که قرار است همه چیز در کیش پایلوت بشود نیروی انتظامی نیز در جزیره باید با داخل کشور متفاوت باشد .

مونسان افزود : با تذکر و لبخند نیز می توان اعمال قانون کرد اما باید با تخلفات اساسی برخورد محکم صورت گیرد .

فرمانده نیروی انتظامی کیش نیز در این مراسم به رسالت سنگین این نیرو در حوزه دریابانی، انتظامی و پلیس فرودگاه اشاره کرد و گفت: زمانی که فرد لباس سربازی بر تن کرد رفتار و بیان او به پای نیروی انتظامی نوشته خواهد شد.

سرهنگ حسین دهکی گفت : نیروی انتظامی کیش برای به روز بودن همواره تحت آموزش های متمرکز در جزیره و شهرهای دیگر بوده است تا بتواند به پلیسی هوشمند ، سریع و چابک تبدیل شود .

وی با بیان اینکه جزیره کیش جزیره ای گردشگری و اقتصادی است اظهار داشت : برای رسیدن به این هدف باید پلیس و نیروی انتظامی به نقطه مطلوب برسد.

دهکی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به هدف باید با شتاب بیشتری حرکت کنیم اضافه کرد : پلیس باید هوشمند ، اهل تفاهم و سریع باشد تا بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و حق کسی ضایع نشود.

وی تصریح کرد : آموزش ، مطالعه کردن ، توجه به تعالیم دینی و بررسی موضوعات نهج البلاغه از برنامه های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در کیش است که به خوبی انجام می شود .

سرهنگ دهکی با بیان اینکه مدیر عامل منطقه آزاد کیش همواره پشتیبان این نیرو بوده اند افزود : بخش زیادی از موفقیت های این نیرو مرهون زحمات مدیر عامل منطقه آزاد کیش است .

در این مراسم جمعی از معاونان ،مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی کیش نیز حضور داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین