|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۷۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴
پائو لوپس، دروازه‌بان اسپانیول ادعا کرد در دربی اخیر کاتولونیا مقابل بارسلونا به عمد پا روی قوزک لیونل مسی، ستاره آرژانتینی رقیب نگذاشته و نمی‌خواسته او را مصدوم کند.
ضارب بهترین بازیکن جهان درباره حرکت خشن خود در دربی اخیر کاتالونیا توضیحاتی داد.

پائو لوپس، دروازه‌بان اسپانیول ادعا کرد در دربی اخیر کاتولونیا مقابل بارسلونا به عمد پا روی قوزک لیونل مسی، ستاره آرژانتینی رقیب نگذاشته و نمی‌خواسته او را مصدوم کند.

 در یکی از چندین صحنه جنجالی دربی دور رفت یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی اسپانیا که به برتری خانگی 4 بریک بارسلونا مقابل رقیب همشهری‌اش انجامید، لوپس پس از در اختیار گرفتن توپ،  پای خود را روی قوزک پای مسی گذاشت.این اتفاق به زعم خیلی‌ها عمدی بود اما او با این جملات، همه فرضیه‌ها را رد کرد:  فقط قصد نشان دادن واکنش به ضربه را داشتم و در آن صحنه روی پایم کنترل نداشتم.ماجرا، یک اتفاق بود. مطمئن باشید هرگز به قصد مصدوم کردن بازیکنان رقیب به میدان نمی‌روم.مانند یک بچه کوچک از حضور در این رقابت بیش از همه حضورهای قبلی‌ام در لالیگا لذت بردم.به محض پایان بازی، همه بازیکنان میدان با هم دوست می‌شوند. اگر بازیکنان بارسلونا در پایان بازی نخواستند با من دست بدهند، این مشکل خودشان است.دست دادن  و خوش و بش کردن در پایان بازی نشانه‌ای از حرفه‌ای‌گری است.

او  بر خاص بودن این رقابت تاکید کرد و افزود: به عنوان بازیکن رشد یافته در تیم جوانان، بازی مقابل بارسلونا برایم بسیار ویژه بود. افتخار می‌کنم با پیراهن آبی و سفید این جدال بزرگ را تجربه کردم.

 او در پایان صحبت‌هایش نسبت به اظهارات جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که بازیکنان اسپانیول را «اقلیت کاتالونیایی درک‌ناپذیر» خوانده بود، واکنش نشان داد و ضمن اعلام عدم علاقه به پاسخ دادن به زننده گل سوم بارسلونا به اسپانیول به گفتن این جملات بسنده کرد: ما پیکه را می‌شناسیم. او مایل است همیشه بر سر زبان‌ها باشد و مردم درباره‌اش حرف بزنند اما این بار به پیکه جوابی نمی‌دهیم!


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین