|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۷۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
فرمانده ناجا در عين حال تاکيد کرد: البته من اين موضوع را به طور قطع بيان نمي‌کنم. فرمانده ناجا تاکيد کرد: ناجا با قاطعيت تمام با هرگونه قانون شکني و هرگونه حرکت خلاف قانون با هر شخص و گروهي که اين کار را انجام دهد برخورد مي‌کند.
فرمانده نيروي انتظامي‌ با اشاره به وقايع رخ داده در مقابل سفارت و کنسولگري عربستان در تهران و مشهد گفت که به تعرض به سفارت عربستان مشکوک است. به گزارش ايسنا، سردار حسين اشتري در آيين رونمايي سامانه الکترونيکي اجراي ماده 49 آيين ‌دادرسي کيفري به حوادث رخ داده مقابل سفارت و کنسولگري عربستان در تهران و مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي‌ پيگير جدي اين موضوع است و ما اقدامات خود را آغاز کرده‌ايم و تا انتها نيز پيش خواهيم رفت. وي با بيان اينکه ناجا اين موضوع را در دو سطح داخلي و خارجي به جد پيگيري مي‌کند، گفت: اما من فکر مي‌کنم اين جريان مشکوک است. تجمع طبيعي است اما تعرض يک موضوع مشکوک است و به هيچ عنوان فرد انقلابي و دوستدار نظام کشور به خودش اجازه نمي‌دهد تعرضي به اين شکل داشته باشيد.

 فرمانده ناجا در عين حال تاکيد کرد: البته من اين موضوع را به طور قطع بيان نمي‌کنم. فرمانده ناجا تاکيد کرد: ناجا با قاطعيت تمام با هرگونه قانون شکني و هرگونه حرکت خلاف قانون با هر شخص و گروهي که اين کار را انجام دهد برخورد مي‌کند. اشتري در حاشيه اين مراسم نيز در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا در ماجراي تجمع و تعرض به سفارت عربستان در تهران و کنسولگري اين کشور در مشهد علاوه بر دستگيرشدگان افرادي تحت تعقيب قرار دارند يا خير، گفت: ناجا حدود 50 نفر را در آن شب دستگير و به دادستاني تهران تحويل داده است. بعضي از افراد هم با نظر دادستان احضار مي‌شوند و اطلاعاتي از آنها اخذ و تحويل دادستاني مي‌شود و انشاءالله نتيجه اين بررسي‌ها از سوي مراجع قضايي اعلام خواهد شد. فرمانده نيروي انتظامي ‌همچنين در پاسخ به سوالي درباره اينکه در شبکه‌هاي اجتماعي تصاويري از عکس‌هاي سلفي معترضان با ماموران پليس درمقابل سفارت منتشر شده است، گفت: به نظر نمي‌رسد که اين موضوع چندان داراي اهميت باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین