|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
در این راستا سید علی خمینی ضمن تکذیب شایعه انصراف سید حسن خمینی از کاندیداتوری اظهار داشت که هیچ پیامی مبنی بر دعوت از ایشان برای شرکت در آزمون ارسال نشده است.
امروز 400 نفر از داوطلبین انتخابات خبرگان  برای شرکت در آزمون اجتهاد  حاضر شدند. دراین بین عدم دعوت از برخی چهره ها موجب شد تا این گمانه تقویت شود که این افراد از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند. 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیرو امید، در حالی که 15 دی ماه از سوی شورای نگهبان برای امتحان اجتهاد اعلام شده بود اما تا اخرین ساعات از روز 14 دی ماه  هیچ دعوتی از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون به عمل نیامد و همین موضوع شایعات انصراف و رد صلاحیت یادگار امام (ره) را تقویت کرد. 

در این راستا سید علی خمینی  ضمن تکذیب شایعه انصراف سید حسن خمینی از کاندیداتوری اظهار داشت که هیچ پیامی مبنی بر دعوت از ایشان برای شرکت در آزمون ارسال نشده است. 

رد یا تائید صلاحیت ؟!

در این زمینه آیت الله غرویان که خود سابقه نمایندگی در مجلس خبرگان را در کارنامه دارد و در پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان نیز شرکت کرده است اظهار داشت : این عدم دعوت از سید حسن خمینی نه تنها به معنای رد صلاحیت نیست بلکه به معنای تائید صلاحیت ایشان از سوی شورای نگهبان است. 

وی تاکید کرد : اینکه از سید حسن خمینی دعوتی به عمل نیامده است به این معنا است که نیازی به امتحان گرفتن از ایشان نبوده است و برای شورای نگهبان محرز شده است که ایشان آن علمیت لازم را دارند و نیازی به امتحان نیست 

مدرس حوزه علمیه قم  همچنین اشاره کرد : با توجه به اینکه بنده نیز پیش از این یکبار به عنوان نماینده در مجلس خبرگان شرکت داشته ام و 17 سال پیش این امتحان را از سرگذرانده ام  نیازی دیده نشد تا بار دیگر در آزمون شرکت کنم بنابراین این عدم دعوت به معنای تائید صلاحیت است نه رد صلاحیت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین