|
|
امروز: شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
طی امروز و دو روز آینده در سایر مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل شمالی کشور به ویژه امروز و فردا قابل توجه بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه است.
سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه 25مهرماه 92" اعلام شد،بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد، طی امروز و دو روز آینده در سایر مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل شمالی کشور بویژه امروز و فردا قابل توجه بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه است.

براساس این گزارش، از روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب و سپس طی روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور ابرناکی، وزش باد، بارش باران و کاهش دما پیش بینی می شود.


شایان ذکر است، در این مدت ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز دمای هوا بین 6 تا 12 درجه و در غرب و جنوب غرب کشور بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 24 درجه و در کمترین حالت به 13 درجه بالای صفر خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین