|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
میزان بارش در رودان 54 میلی متر، قشم 36 و هفت دهم میلی متر، حاجی آباد 36 و چهار دهم میلی متر و بندرعباس 33 و چهار دهم میلی متر بوده است.
بارندگی روز یکشنبه در بندرعباس موجب آبگرفتگی برخی خیابان ها و معابر این شهر و جاری شدن سیلاب در خورهای این شهر شد.

 طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان بر اساس بررسی های صورت گرفته در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها به ترتیب در شهرستان های رودان، قشم، حاجی آباد و بندرعباس باریده است.

میزان بارش در رودان 54 میلی متر، قشم 36 و هفت دهم میلی متر، حاجی آباد 36 و چهار دهم میلی متر و بندرعباس 33 و چهار دهم میلی متر بوده است.

میزان بارنگی در شهر قشم 29 میلی متر، ابوموسی 20 میلی متر، بندر لنگه 16 میلی متر، جزیره سیری 15 و شش دهم میلی متر، پارسیان هشت میلی متر، میناب هفت میلی متر، بندرخمیر شش و سه دهم میلی متر، جزیره لاوان دو و دو دهم میلی متر، بستک پنج دهم میلی متر ، سر دشت بشاگرد کمتر از یک میلی متر و در جاسک صفر میلی متر بوده است.

سامانه بارشی اکنون بر فراز آسمان مناطق شرقی هرمزگان مانند سیریک، جاسک، بشاگرد، میناب و رودان درحال فعالیت بوده و تا اواخر امشب از هرمزگان خارج می شود و با خروج این سامانه فعال بارشی از آسمان هرمزگان احتمال کاهش دمای هوا به میزان دو تا چهار درجه وجود دارد.

آبگرفتگی خیابان های بندرعباس همواره یکی از مشکلات این شهر به هنگام بارندگی است که تا کنون برای رفع این مشکل چاره اندیشی نشده است.

بارندگی روز یکشنبه نیز مشکلاتی را در رفت و آمد خودروها و مردم در برخی نقاط بندرعباس ایجاد کرد و مدارس شیفت عصر بندرعباس نیز به دلیل بارندگی تعطیل شد.

در ادامه تصاویری از وضعیت برخی خیابان های بندرعباس پس از بارندگی روز یکشنبه را مشاهده می کنید.










ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین