|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
ربيعي به همبستگي و انسجام ملي که در ميان مسلمانان و ساير اديان ابراهيمي در ايران اسلامي وجود دارد ، اشاره كرد و گفت : اين زندگي مسالمت اميز بي نظير است.
وزير تعاون با حضور در يكي از مراكز نگهداري از سالمندان مسيحي در تهران، سال جديد ميلادي را تبريك گفت.

 علي ربيعي از اينكه به نمايندگي از اعضاي هيئت دولت به مناسبت اغاز سال نو ميلادي در ميان جمعي از مسيحيان كشورمان حضور يافته است ابراز خرسندي کرد.

وي با بيان اينكه هموطنان مسيحي همواره در بحران هاي کشور در جنگ تحميلي و در دوران پيروزي انقلاب اسلامي در كنار برادران و خواهران مسلمان خودحضوري فعال داشته اند ، گراميداشت آيين هاي مسيحيان را از وظايف اين دولت برشمرد و سال نو را براي انان سرشار از سلامت و شادي ارزو كرد.

ربيعي به همبستگي و انسجام ملي که در ميان مسلمانان و ساير اديان ابراهيمي در ايران اسلامي وجود دارد ، اشاره كرد و گفت : اين زندگي مسالمت اميز بي نظير است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه پنجره جمعيتي ايران خيلي سريع در حال نزديك شدن به سالمندي است از تدوين مجدد سند سالمندي خبر داد و افزود : براساس اين سند كه تنظيم ان مراحل پاياني خود را طي مي کند ترويج اخلاق زيست با سالمندان دردستور كار دولت قرار مي گيرد.
ربيعي تاكيد كرد : در اين سند قرار است حركت اجتماعي سالمند در متن جامعه بهبود يابد.

وي با بيان اينكه سالمندان نقش موثري در فرايند اجتماعي شدن گروه هاي جوان تر دارند، گفت : بر همين اساس كانون هاي بازنشستگان موظف شده اند برنامه هاي خود را با هدف مشاركت در خير جمعي به دولت ارائه دهند.

در اين مراسم وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي به سالمندان مركز سوسه مايريك هدايايي اعطا كرد .

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین