|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از 29 تیر ماه سال جاری که من در خدمت شما هستم همکاران من در منطقه 12 شهرداری حضور دارند و این موضوع را کاملا رصد می‌کنند.
خبرگزاری میزان-در روزهای اخیر شاهد اقدام هماهنگ پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، شهرداری تهران و سازمان بهزیستی برای پاکسازی محله هرندی به عنوان مرکز تجمع معتادان متجاهر بودیم. این درحالی است که شهرداری تهران از وجود ۴۰ نقطه درگیر با اعتیاد در تهران خبر داد.

به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برنامه پیشخوان خبر با حضور سردار کریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ و حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

سردار کریمی در باره جمع آوری معتادین از سطح برخی پارک های تهران گفت: من پیش از هر چیز تشکر کنم از رسانه ملی که در این زمینه بسیار به ما کمک کردند و اطلاع رسانی مناسب و تحلیل این حوادث بیش از هر چیز به ما کمک کرد. به اطلاع می‌رسانم که در سطح شهر تهران، چند پارکی بودند که محل تجمع معتادین متجاهر بودند که چندین ماه  در آن جا تجمع کرده بوند و ما هم دغدغه‌های مردم را به سمع مسئولین رساندیم و باتدابیر سردار ساجدی نیا، این محل‌ها مورد شناسایی قرار گرفت و امروز شاهد هستیم با همدلی که ایجاد شد توانستیم محلی را که مردم هم گله مند بودند، پاکسازی کنیم و در حال حاضر نیز مردم از این موضوع بسیار راضی هستند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از 29 تیر ماه سال جاری که من در خدمت شما هستم همکاران من در منطقه 12 شهرداری حضور دارند و این موضوع را کاملا رصد می‌کنند. امروز همه همکارمان ما در نیروی انتظامی، در شهرداری تهران، بهزیستی، بهداشت و درمان، و ستاد مبارزه با مواد مخدر همه دست به دست هم داده اند و در این زمینه همکاری کرده اند.

همچنین حبیب الله مسعودی فرید نیز درباره اجرای این پروژه در سطح تهران گفت: برای موفقیت یک برنامه و یا یک اقدام سه پیش شرط لازم است. علمی بودن، همه جانبه و همه نگر بودن و مداوم بودن. در این اقدام هم مرحله اول، یعنی جمع آوری و جذب معتادان و نیز سم زدایی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما برای اینکه این تداوم داشته باشد باید مددکاری اجتماعی را فعال کنیم، باید در گروه های کوچک تر این افراد را ساماندهی کرد. در حوزه زنان آسیب دیده، در حوزه زنان بی سرپرست دیده ایم که اگر در مکان های کوچک این افراد را جمع آوری کنیم، بهتر خواهد بود. بیماری اعتیاد مثل سایر بیماریهای دیگر، مزمن است و باید دائما مورد درمان قرار بگیرد. درمان ما نباید مقطعی باشد و باید تداوم داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین