|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
حداد عادل با بیان اینکه عده‌ای درصدد تخریب اصولگرایی و اصولگرایان هستند، اظهار کرد: عده‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان هستند و از فضای مجازی برای انتشار خبرهای دروغ استفاده می‌کنند اما مردم مراقب باشند فریب این دروغ‌های تفرقه‌انگیز را نخورند.
غلامعلی حداد عادل گفت: اگر انتخابات به درستی انجام شود مجلسی در راستای انقلاب تشکیل می‌شود و نیروهای انقلاب و اصولگرایی نیز از آن بهره می‌برند اما اگر غیر از این باشد همه ضرر خواهیم کرد.

 غلامعلی حداد عادل در همایش «بصیرت،‌ تجدید میثاق امت با ولایت» با اشاره به روز نهم دی، اظهار کرد: مردمی که با بصیرت بودند در این روز صبرشان تمام شد اما بصیرتشان همچنان رو به افزایش است و در همین روز بود که ملت نشان داد راه خود را گم نکرده است و قدر وحدت را می‌داند و منزلت جایگاه ولی فقیه را در این نظام می‌شناسد.

وی افزود: ما باید برای انتخابات مجلس دهم نگاهی به گذشته بیاندازیم و فراز و فرودهای 18 سال پیش را تجزیه و تحلیل کنیم چرا که شرایط انتخابات امروز از همیشه حساس‌تر است و اگر بگوییم در این انقلاب هر روز از روز پیش حساس‌تر است سخن گزافه‌ای نیست.

وی با اشاره به تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای در ایام انتخابات،‌ اظهار کرد: در گذشته شبکه‌های ماهواره‌ای و بیگانه انتخابات را تحریم می‌کردند و مردم را نیز به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کردند اما امروز چه شده است که شبکه صهیونیستی من و تو هر شب برای انتخابات ما برنامه دارد.

حداد عادل افزود: آنها برنامه دارند تا افکار عمومی را در آستانه انتخابات مدیریت کنند و اهداف خود را پیش ببرند که البته موفق هم نخواهند شد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اوضاع منطقه در سال‌های اخیر، اظهار کرد: وقتی به شرایط کشورهای اسلامی و اوضاع منطقه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که وزیر امور خارجه آمریکا از کشته شدن سرکرده این گروهک تروریستی در سوریه اظهار تأسف می‌کند و آن وقت در حالی که همین آمریکا خود را مبارز با تروریسم می‌داند اما حزب‌الله و ایران را از حامیان تروریسم می‌شمارد.

وی در ادامه به مسأله برجام نیز اشاره کرد و گفت: هنوز امضای پای توافق برجام خشک نشده است و هنوز نیز هیچ عملی از سوی آمریکا در جهت رفع تحریم‌ها انجام نشده که می‌خواهند دارایی‌های ایران را به بهانه‌های مختلف مورد دستبرد قرار دهند.

حداد عادل با تأکید بر اینکه شرط اول اصولگرایی اخلاص است، افزود: باید متوجه باشیم که اگر به صحنه انتخابات آمده‌ایم برای خدا آمده باشیم و تأکید کنیم که تعصب حزبی با اصولگرایی منافات دارد و اگر حزبی درست کرده‌ایم باید آن حزب را برای انقلاب بخواهیم نه انقلاب را برای حزب و تشکیلات خود.

وی اظهار کرد: اگر انتخابات به درستی انجام شود و مجلسی در راستای انقلاب کار خود را آغاز کند نیروهای انقلاب و اصولگرایان از آن بهره می‌برند اما اگر غیر از این باشد همه ضرر خواهیم کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان شرط اول حضور در ائتلاف اصولگرایان را کنار گذاشتن دلبستگی‌های حزبی و تعصب‌ دانست و گفت: همه احزاب اصولگرا باید در راستای هدف پیروزی اصولگرایان در انتخابات وارد شورای ائتلاف شوند و ما نیز از تشکل های عمده اصولگرایی که با همدلی خود وحدت این جریان را نشان داده‌اند تشکر می‌کنیم.

حداد عادل تصریح کرد: مطمئناً اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را نیز بپردازد، هم در این دنیا و هم نزد خداوند.

وی با اشاره به اینکه تمام تشکل‌های اصولگرا باید تابع تصمیم شورای ائتلاف باشند،‌ اظهار کرد: نامزدهایی که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند باید برای خدا عمل کنند و اگر شورای ائتلاف اصولگرایان تصمیمی گرفت تا بنا بر مصلحت فردی از انتخابات کنار بکشد همه باید تابع این تصمیم باشیم و من خود اولین کسی هستم که اگر لازم باشد از حضور در انتخابات کناره‌گیری می‌کنم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: تشکل‌های اصولگرایی چه آنهایی که در ماه‌های اخیر به وجود آمده‌اند و چه احزاب باسابقه همگی باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا برنامه‌های آینده جریان اصولگرایی تدوین شود و با تصمیمات شورای ائتلاف دو ماه باقیمانده تا انتخابات را هم به خوبی طی کنیم.

حداد عادل با بیان اینکه عده‌ای درصدد تخریب اصولگرایی و اصولگرایان هستند، اظهار کرد: عده‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در بین اصولگرایان هستند و از فضای مجازی برای انتشار خبرهای دروغ استفاده می‌کنند اما مردم مراقب باشند فریب این دروغ‌های تفرقه‌انگیز را نخورند.

وی ادامه داد: در این چند روزی که از آغاز به کار رسمی شورای ائتلاف اصولگرایان می‌گذرد تقریباً هر 6 ساعت یک بار اخباری را از تفرقه در جریان اصولگرایی می‌شنویم که حقیقت ندارد و نباید به هر خبری اعتماد کرد چرا که خبرهای شورای ائتلاف از مسیر خودش منتشر خواهد شد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه ما باید در مسیر انتخابات چه با احزاب خودمان و چه با رقبایمان اخلاقی عمل کنیم،افزود: عده‌ای می‌خواهند انتخابات مجلس خبرگان را هم دوقطبی کنند که ما چنین عملی را به مصلحت کشور و نظام نمی‌دانیم و باید از فرو افتادن در چنین چاله‌هایی مراقبت کنیم.

حداد عادل با بیان اینکه مسأله مهم در حال حاضر حفظ انقلاب اسلامی است،‌ اظهار کرد: ما باید برای خدمت به کشور آماده باشیم و البته کمک به دولت را نیز ضروری می‌دانیم و تضعیف دولت را هم جایز نمی‌دانیم و معتقدیم در شرایط فعلی مسأله مهم کشور حفظ انقلاب و تقویت اقتصاد است و باید مجلسی تشکیل شود که به کمک دولت بیاید و با قانون‌گذاری صحیح و نقد سازنده مشکلات کشور را با همکاری دولت حل کند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم مجلسی تشکیل شود که از ملت و در کنار آن باشد و رهبری نیز از آن حمایت کند تا آرمان‌های نظام و ارزش‌های انقلاب محقق گردد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین